(Prs) Elinthemagicwitch och Lama
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> (Prs) Elinthemagicwitch och Lama
|
Borttagen
|
-Bra, då gör vi det, sa jag och log. Jag gick efter henne.
2 jun, 2014 17:21
|
|
Borttagen
|
Jag nickade och log tillbaka.
- Så, vad ska vi göra?, frågade jag.
2 jun, 2014 18:45
|
|
Borttagen
|
-Vi kan spela basket.., sa jag
Jag log. Plötsligt kurrade min mage.
-Eller gå till pizzerian?, sa jag
2 jun, 2014 18:47
|
|
Borttagen
|
- Pff, vad tror du? Du vet ju att jag suger på basket!, skrattade jag.
2 jun, 2014 18:48
|
|
Borttagen
|
Jag skrattade.
-Du har rätt, du suger, skrattade jag retsamt.
2 jun, 2014 18:49
|
|
Borttagen
|
- Tack, sade jag och knuffade till Oscar i sidan.
2 jun, 2014 18:50
|
|
Borttagen
|
Jag flinade.
-Förresten vi är bjudna på fest ikväll, sa jag
2 jun, 2014 18:51
|
|
Borttagen
|
- Jag vill inte gå, sade jag med en suck.
2 jun, 2014 18:55
|
|
Borttagen
|
-Kom igen! Snälla! För min skull!, sa jag
2 jun, 2014 18:56
|
|
Borttagen
|
- Nej, jag hatar fester, sade jag. Fast det var ju inte sant. Det var bara det att jag ändå säkert bara sen skulle sitta ensam på någon soffa i ett hörn och se på när alla andra hade roligt.
2 jun, 2014 19:03
|
Du får inte svara på den här tråden.