Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

(Prs) Elinthemagicwitch och Lama

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (Prs) Elinthemagicwitch och Lama

1 2 3 4 5 ... 53 54 55
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


-Bra, då gör vi det, sa jag och log. Jag gick efter henne.

2 jun, 2014 17:21

Borttagen

Avatar


Jag nickade och log tillbaka.
- Så, vad ska vi göra?, frågade jag.

2 jun, 2014 18:45

Borttagen

Avatar


-Vi kan spela basket.., sa jag

Jag log. Plötsligt kurrade min mage.

-Eller gå till pizzerian?, sa jag

2 jun, 2014 18:47

Borttagen

Avatar


- Pff, vad tror du? Du vet ju att jag suger på basket!, skrattade jag.

2 jun, 2014 18:48

Borttagen

Avatar


Jag skrattade.

-Du har rätt, du suger, skrattade jag retsamt.

2 jun, 2014 18:49

Borttagen

Avatar


- Tack, sade jag och knuffade till Oscar i sidan.

2 jun, 2014 18:50

Borttagen

Avatar


Jag flinade.

-Förresten vi är bjudna på fest ikväll, sa jag

2 jun, 2014 18:51

Borttagen

Avatar


- Jag vill inte gå, sade jag med en suck.

2 jun, 2014 18:55

Borttagen

Avatar


-Kom igen! Snälla! För min skull!, sa jag

2 jun, 2014 18:56

Borttagen

Avatar


- Nej, jag hatar fester, sade jag. Fast det var ju inte sant. Det var bara det att jag ändå säkert bara sen skulle sitta ensam på någon soffa i ett hörn och se på när alla andra hade roligt.

2 jun, 2014 19:03

1 2 3 4 5 ... 53 54 55

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (Prs) Elinthemagicwitch och Lama

Du får inte svara på den här tråden.