Rollspel
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspel
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Minihäst
Elev |
-Cilla, log jag mot flickan. Och du? frågade jag sedan.
Två andra flickor kom in i kupén. En av dem hälsade och jag log och smånickade som svar. another day, another slay 2 jun, 2014 19:00 |
|
Lele
Elev |
Jag började leta efter en annan kupé. Jag hittade en där det satt ganska många. Får jag sitta här? frågar jag
Mama, kudos for saying that. For spilling.
2 jun, 2014 19:02 |
|
Borttagen
|
-jag heter Keri, sa jag.
2 jun, 2014 20:06 |
|
Lele
Elev |
2 jun, 2014 20:06 |
|
Borttagen
|
-åh! Sa jag när jag såg att någon stod i dörröppningen till kupén.
- visst! 2 jun, 2014 20:10 |
|
Lele
Elev |
2 jun, 2014 20:29 |
|
Borttagen
|
-Jag heter Keri, sa jag. - men jag vet inte vad jag heter i efternamn, ingen vet vilka mina föräldrar var.
2 jun, 2014 20:36 |
|
Lele
Elev |
Vilka blodstatus har ni? frågar jag. Själv är jag mugglarfödd sa jag.
Mama, kudos for saying that. For spilling.
2 jun, 2014 20:38 |
|
Borttagen
|
- jag med! Sa jag. - eller, jag tror det. Annars skulle man väll veta vilka mina föräldrar var.
2 jun, 2014 20:44 |
|
Lele
Elev |
2 jun, 2014 20:54 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen