DÖR...
Forum > Harry Potter > DÖR...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Nymphadora Tonks!: Google översätt har nog inte läst HP böckerna! XD Hahahahahhahahaa! XD Troligtvis inte... Haha, en bild dök upp i huvudet... Jag ser en bild på en dator med ögon som läser en Hp-bok! o_O 14 sep, 2011 10:42 |
|
Kintsugi
Prefekt |
HAHAHAHAHAH! ÅÅOOOoooh om Dobby kommer på julafton kan jag faktiskt tänka mig att fira jul igen. ♥
...nu var jag tvungen att testa. När jag har utropstecken efter "elf" så blir det tomte men tar jag bort utropstecknet så ändras det till "elf"... vadå elf? ska det inte vara alf? "HAR JAG MISSAT NÅT!?" (och med det sista så vill jag poke-a på Timon i Lejonkungen och till detta klippet på typ 1:02: http://www.youtube.com/watch?v=oVyIE09O4sU&feature=related). ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 14 sep, 2011 10:49 |
|
Borttagen
|
Öh, lolz...
Okej ?? Really? 14 sep, 2011 13:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Öh, lolz... Okej ?? Really? Det är sant! Vill du se det, klika på den lååånga länken nedan: http://translate.google.se/#auto|sv|Dobby%20has%20no%20master%2C%20Dobby%20is%20a%20free%20elf! 14 sep, 2011 14:02 |
|
Borttagen
|
SKRATTAR SÅ JAG SPYR UT MINA INÄLVOR OCH SVÄLJER TILLBAKS DOM ♥ !!!!
14 sep, 2011 14:35 |
|
Borttagen
|
Så djävla underbart. :'
14 sep, 2011 14:51 |
|
dr.severus snigelhorn
Elev |
Så himla roligt. Jag dör av skratt. Jag kunde inte motstå det så jag testade. Senare så ändrade jag.
Jag är son till Proffesor Snigelhorn.
14 sep, 2011 14:58 |
|
Dobby, a free elf
Elev |
Jag brukar sitta och översätta saker i google översätt, och sedan klicka på "Lyssna", det låter verkligen så kul!
Detta MÅSTE ni lyssna på: http://translate.google.se/?hl=sv&tab=wT#sv|la|Albus%20Percival%20Wulfric%20Brian%20Dumbledore%2C%20%20Lord%20Voldemort%2C%20Hermione%20Granger%2C%20Ron%20Weasley%2C%20Umbridge EDIT: Sorry, för att länken blev så lång. Vet att det är irriterande... Hellu på er jag är en tråkig ocg ganska konstig person man gärna får muggleposta får då blir jag glad. 14 sep, 2011 15:19 |
|
grodan-boll
Elev |
HAHAHAHAHAHA ;D Gud, man måste ju bara älska google translate!
SpellHallow44 @ Pottermore http://spellhallow.tumblr.com/ 14 sep, 2011 15:36 |
|
Borttagen
|
Haha google översätt suger!
14 sep, 2011 15:47 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen