Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Öppet Rollspel

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Öppet Rollspel

1 2 3 4 5 ... 88 89 90
Användare Inlägg
Queen Boo
Elev

Avatar


Jag kysste henne tillbaka. ''Jag älskar dig också'' viskade jag mot hennes läppar.
''Måste ni sitta här och hångla eller?'' hör jag en röst säga. Jag tittar upp och där står...


(Vilken tid är vi i?)

jag är jättecoolig älska mig plz

15 maj, 2014 22:09

Borttagen

Avatar


( Harry Potters tid)

15 maj, 2014 22:10

Queen Boo
Elev

Avatar


Ovanför oss stod Draco Malfoy. Han flinade stort mot mig. ''Gå in i en kupé innan ni börjar ta av er kläderna'' retades han. Jag skrattade och ställde mig upp. ''Aria?'' jag sträckte ut handen mot henne för att hjälpa henne upp.
Draco log. ''Jag ska bara gå och mobba sönder Potter lite''

jag är jättecoolig älska mig plz

15 maj, 2014 22:14

Borttagen

Avatar


Jag ställde mig upp och suckade.
- Jag avskyr Malfoy, sa jag argt.
Jag kollade på Adrian.
- Vill du inte veta hur min sommar har varit? Frågade jag.

15 maj, 2014 22:16

Queen Boo
Elev

Avatar


''Jo, men vi kan väl ta det sen? Varför avskyr du Malfoy?'' frågar jag.
Och ärligt talat förstår jag inte. Visst, hon är en Gryffindor. Han är från slytherin. Och?
Draco kunde överdriva lite ibland, men jaja.

jag är jättecoolig älska mig plz

15 maj, 2014 22:18

Borttagen

Avatar


Jag kollade på honom och gick tillbaka till kupén.
- Han är en Malfoy behöver jag säga mer? Frågade jag argt.
Jag tog upp en bok och började lösa och struntade i Adrian.
- Om du inte vill veta hur jag har haft det i sommar så kan du bara säga det, sa jag surt och fortsatte läsa.

15 maj, 2014 22:21

Queen Boo
Elev

Avatar


''Jag har inte sagt att jag inte vill veta. Vad har du gjort i sommar?'' sa jag uppgivet. Jag orkade inte tjafsa med henne. Draco var inte så illa om man lärde känna honom.
Jag satte mig på huk framför henne och kikade upp bakom kanten på boken. ''Hallååå?'' retades jag

jag är jättecoolig älska mig plz

15 maj, 2014 22:24

Borttagen

Avatar


Jag slog igen boken av ilska.
- Min mor har börjat supa och har slagit mig hela sommaren, sa jag argt.
Jag började gråta.

15 maj, 2014 22:25

Queen Boo
Elev

Avatar


Du menar vad jag har stått ut med i nio år? Var vad jag ville säga. Du menar vad jag stått ut med i nio år, var vad jag inte sa. "Hmm" var det ända jag sa

jag är jättecoolig älska mig plz

16 maj, 2014 05:55

Borttagen

Avatar


Jag reste mig upp och skyndade därifrån gråtandes.
Jag skyndade in på toan och sjönk ner på golvet och grät.
Adrian bryr sig inte jag skulle inte ha berättat tänkte jag gråtandes.
Jag kollade mig i spegeln och såg ett par röd gråtna ögon.
Jag torkade ögona och gick tillbaka till kupén.
- Det var kul att du brydde dig, sa jag argt.

16 maj, 2014 07:46

1 2 3 4 5 ... 88 89 90

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Öppet Rollspel

Du får inte svara på den här tråden.