Luna Lovegood åker till Sverige.
Forum > Harry Potter > Luna Lovegood åker till Sverige.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Håller med till 100%
15 maj, 2011 18:11 |
|
Katla
Elev |
Såklart! Det finns magiker i världens ALLA länder! Överallt! ♏︎ 15 maj, 2011 18:14 |
|
ellen_kopia
Elev |
coolt!
15 maj, 2011 19:48 |
|
pettit
Elev |
Skrivet av Lily Evans: Trodde att du menade att skådisen skulle komma till Sverige. Blev lite besviken där hon som spelar luna har varit i sverige typ när 7 del1 kom ut och arthur weasley vet inte vad dem heter på riktigt you built up a world of magic because your real life was tragic //paramore 16 maj, 2011 16:32 |
|
Julizee
Elev |
Det är väldigt kul att den lilla Sverige nämns två gånger i boken.
Ni sa att Sverige nämns inte så mycket i amerikanska filmer och böcker. Men Harry Potter är ju Engelskt. :O _______________________________________________________________________________________ "Just det tretton av oss mot en enda kille som inte får lov att utföra trollkonster-vi har inte en chans."/Fred 16 maj, 2011 19:08 |
|
LumosJonte
Elev |
Svensk kortnosing ♥
Harry Potter... The boy who lived,... come to die. 18 maj, 2011 00:20 |
|
Eliiisa
Elev |
AWSOME
I must not tell lies 18 maj, 2011 18:50 |
|
LilyLunaPotter
Elev |
18 maj, 2011 19:03 |
|
Borttagen
|
Jag tror att J.K gillar sverige! :]
18 maj, 2011 19:19 |
|
prongs
Elev |
Skrivet av Julizee:
Det är väldigt kul att den lilla Sverige nämns två gånger i boken. Ni sa att Sverige nämns inte så mycket i amerikanska filmer och böcker. Men Harry Potter är ju Engelskt. :O Citat:
mer än två gånger!! och det heter inte mer kändare, utan mer känt och till sist så sa de att det NÄMNS mycket, inte tvärtom PRONGS RODE AGAIN LAST NIGHT | ♥ jeffrey, king of my heart ♥ 13 dec, 2011 02:37 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen