Vill någon rollspela?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Vill någon rollspela?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lele
Elev |
17 maj, 2014 10:59 |
|
Borttagen
|
Jag tycker de ska ha olika krafter =)
17 maj, 2014 11:13 |
|
Lele
Elev |
Mallen
Namn: Efternamn: Ålder: Kön: Kraft: Gillar: Ogillar: Övrigt: Var det en bra mall? Mama, kudos for saying that. For spilling.
17 maj, 2014 11:19 |
|
Borttagen
|
Snygg mall!
Namn: Felicia Efternamn: Wind Ålder: 12 Kön: Tjej Kraft: Kan få saker att explodera Gillar: Vänner och att rida Ogillar: Djurplågeri och krig Övrigt: Hon har väldigt lätt att få vänner, men ändå har hon (bara) tre. 17 maj, 2014 11:22 |
|
Lele
Elev |
Min mall
Namn: Eric Efternamn: White Ålder: 11 Kön: Kille Kraft: Kan prata med djur och förstå vad djur säger Gillar: Djur och böcker Ogillar: Djurplågeri Övrigt: Har en hamster som alltid är i hans ficka Mama, kudos for saying that. For spilling.
17 maj, 2014 11:29
Detta inlägg ändrades senast 2014-05-18 kl. 18:41
|
|
Borttagen
|
Namn: Lizzie
Efternamn: Star Ålder: 13 Kön: Tjej Kraft: Kan få folk och tala sanning Gillar: Shopping och snygga killar Ogillar: Skolan Övrigt: Kan allt inom mode och design och är väldigt snygg och söt 17 maj, 2014 11:53 |
|
Lele
Elev |
17 maj, 2014 16:15 |
|
Borttagen
|
Jag vet inte
17 maj, 2014 16:15 |
|
Lele
Elev |
18 maj, 2014 18:05 |
|
Borttagen
|
Nej det tycker inte jag
18 maj, 2014 18:05 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen