Vill nån rolla med mig?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Vill nån rolla med mig?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lele
Elev |
Jag hittade en kupé med någon från Hufflepuff och någon från Slytherin. Får jag sitta här? frågar jag
Mama, kudos for saying that. For spilling.
16 maj, 2014 16:17 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag ler. "Självklart" säger jag och sparkar ner min väska från sätet framför mig. Det här började faktiskt bra. Visst, det är inte klart att jag blir vänner med dem, men jag slipper iallafall sitta själv hela tågresan. Om jag inte skrämmer iväg dem...
jag är jättecoolig älska mig plz 16 maj, 2014 16:20 |
|
Lele
Elev |
16 maj, 2014 16:21 |
|
Queen Boo
Elev |
"Kaylee" svarade jag leende. Jag kände igen pojken, men visste inte varifrån.
jag är jättecoolig älska mig plz 16 maj, 2014 16:25 |
|
Lele
Elev |
16 maj, 2014 16:26 |
|
Queen Boo
Elev |
Aha. En Potter.
Jag bestämde mig för att inte bry mig om det. Men jag vet att Harry Potter inte skulle vilja att de blev vän med mig. Jag bestämde mig för att inte säga mitt efternamn. jag är jättecoolig älska mig plz 16 maj, 2014 16:29 |
|
Lele
Elev |
16 maj, 2014 16:29 |
|
Queen Boo
Elev |
"Malfoy"
Säger . Jag kan inte undvika det när han frågar sä öppet jag är jättecoolig älska mig plz 16 maj, 2014 16:46 |
|
Lele
Elev |
16 maj, 2014 16:47 |
|
Queen Boo
Elev |
"Ja. Han är min pappa" ler jag. Jag är ganska lik honom, utom att mitt hår är mörkare och ögonen är inte samma
jag är jättecoolig älska mig plz 16 maj, 2014 16:51 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen