Karaktärer ni inte gillar?
Forum > Off Topic > Karaktärer ni inte gillar?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Klaestron: Jag tycker ofta att huvudpersoner är själviska, eller allmänt tråkiga med platt personlighet ...Skrivet av Borttagen: Harry i Harry Potter Bella i Twilight (fast vet inte ens riktigt om jag gillar Twilight??? Gillar den där lilla tjejen (har glömt bort vad hon heter hehe) och Emmett men typ inget annat så idk) Katniss i Hunger Games (typ. jag vet inte om jag gillar henne eller inte haha ...) Det finns jättemånga fler, men jag orkar inte rabbla upp dem hehe Så du gillar inte vad som kan ses som huvudpersoner? Gäller ju självfallet inte alla, till exempel Harry har väl inte direkt en platt personlighet, jag bara tycker inte om honom av någon anledning. (och det är ganska hemskt av mig jag vet haha ... men jag bara ogillar honom) 2 nov, 2014 16:51 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Klaestron: Jag tycker ofta att huvudpersoner är själviska, eller allmänt tråkiga med platt personlighet ...Skrivet av Borttagen: Harry i Harry Potter Bella i Twilight (fast vet inte ens riktigt om jag gillar Twilight??? Gillar den där lilla tjejen (har glömt bort vad hon heter hehe) och Emmett men typ inget annat så idk) Katniss i Hunger Games (typ. jag vet inte om jag gillar henne eller inte haha ...) Det finns jättemånga fler, men jag orkar inte rabbla upp dem hehe Så du gillar inte vad som kan ses som huvudpersoner? Gäller ju självfallet inte alla, till exempel Harry har väl inte direkt en platt personlighet, jag bara tycker inte om honom av någon anledning. (och det är ganska hemskt av mig jag vet haha ... men jag bara ogillar honom) Ja alla får ju tycka som de vill
2 nov, 2014 16:55 |
|
Fellrendión
Elev |
2 nov, 2014 18:50 |
|
Etora
Elev |
Aveline i Halvblodstriologin har jag kommit på att jag inte gillar nu när jag läste om första boken.
http://frozentwilight.blogg.se/ 2 nov, 2014 20:13 |
|
batteri
Elev |
inte bok men hatar rachel i glee så mycket hon är så egoistisk och dramatisk hela tiden fast finn försöker vara snäll och romantisk usch hatar henne
28 nov, 2014 23:09 |
|
Belle
Elev |
Bella i Twilight usch usch usch, och Edward också.
I'll be flying on my broomstick... 2 dec, 2014 12:30 |
|
Aveline
Elev |
Bella i Twilight. Jag tycker att hon har noll karaktärs utveckling, hon blev intresserad av Edward för han vackra utseende i princip. Hon är självcentrerad och bryr sig inte om de andra i hennes omgivning. Det är i alla fall min åsikt om henne.
"Secretly we're all a little more absurd than we make ourselves out to be." “Honesty is the first chapter in the book of wisdom.” "I sometimes have a tendency to walk on the dark side." 1 apr, 2015 19:16 |
|
Hinny
Elev |
1 apr, 2015 20:49 |
|
Borttagen
|
Joffrey Lannister i Game of thrones böckerna. Tror inte jag behöver förklara varför.
Är inte särskilt förtjust i Cersei Lannister heller. 1 apr, 2015 21:08 |
|
Borttagen
|
Tris och Four i Divergent-triologin... Det blev bara jobbigt att läsa andra och tredje boken på grund av dem.
4 apr, 2015 18:58 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen