Harrys barn rollspel [ÖRS]
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Harrys barn rollspel [ÖRS]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lele
Elev |
6 maj, 2014 20:23 |
|
Borttagen
|
- var den bra? frågade jag nyfiket.
6 maj, 2014 20:23 |
|
Lele
Elev |
6 maj, 2014 20:24 |
|
Borttagen
|
- Vad bra då, sa jag glatt.
6 maj, 2014 20:25 |
|
Lele
Elev |
6 maj, 2014 20:33 |
|
Borttagen
|
Jag kollade på Albus.
6 maj, 2014 20:34 |
|
Lele
Elev |
6 maj, 2014 20:35 |
|
Borttagen
|
- Inget, sa jag kort.
6 maj, 2014 20:36 |
|
Lele
Elev |
6 maj, 2014 20:37 |
|
Borttagen
|
- Nej, sa jag.
6 maj, 2014 20:39 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen