Harrys barn rollspel [ÖRS]
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Harrys barn rollspel [ÖRS]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
- visst, sa jag glatt.
5 maj, 2014 16:23 |
|
Lele
Elev |
Jag läser Hogwarts historia, det är min favorit bok sa jag
Mama, kudos for saying that. For spilling.
5 maj, 2014 16:24 |
|
Borttagen
|
- Kul, sa jag glatt.
5 maj, 2014 16:24 |
|
Lux
Elev |
Jag kom in och såg några elever.
- Hejsan, sa jag glatt. Jag bor i en vulkan. 5 maj, 2014 16:25 |
|
Borttagen
|
- Hej, sa jag glatt.
5 maj, 2014 16:25 |
|
Lele
Elev |
5 maj, 2014 16:25 |
|
Lux
Elev |
- Vad gör ni då? frågade jag intresserat
Jag bor i en vulkan. 5 maj, 2014 16:26 |
|
Lele
Elev |
5 maj, 2014 16:27 |
|
Borttagen
|
- Skriver dagbok, sa jag.
5 maj, 2014 16:27 |
|
Lux
Elev |
- Spännande, sa jag ironiskt och gäspade.
Jag bor i en vulkan. 5 maj, 2014 16:28 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen