Magiska trekampen
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Magiska trekampen
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lele
Elev |
I år så kommer den turneringen i magisk trekamp att hållas på Hogwarts och första skolan förutom Hogwarts som ska vara med är Durmstrang sa professor Dumbledore
Mama, kudos for saying that. For spilling.
5 maj, 2014 16:30 |
|
Borttagen
|
Jag satt i vagnen och väntade på att vi skulle komma till Hogwarts.
5 maj, 2014 16:31 |
|
Lux
Elev |
Jag tågade in tillsammans med Durmstrangeleverna in i Stora salen. Den var väl fin, men inget mot den vi hade på vår skola. Vi gjorde någon slags stridsdans när vi kom in och satte oss redan ner vid ett avlångt bord.
Jag bor i en vulkan. 5 maj, 2014 16:31 |
|
Borttagen
|
Jag gick in i stora salen och fnys det har var inget jämfört med våran sal.
5 maj, 2014 16:32 |
|
Lux
Elev |
Jag kollade runt på smutsskallarna, blodförädarna, halvbloden och allt kräk som fanns i salen. Nä, tacka vet jag Durmstrang där bara de med renast blod går.
Jag bor i en vulkan. 5 maj, 2014 16:43 |
|
Borttagen
|
Jag kollade runt på alla och såg några snygga killar.
5 maj, 2014 16:44 |
|
Lux
Elev |
Jag väntade och väntade. Skulle inget hända snart, eller?
Jag bor i en vulkan. 5 maj, 2014 16:45 |
|
Borttagen
|
Jag suckade och började granska mina naglar.
5 maj, 2014 16:45 |
|
Lux
Elev |
Jag skakade på huvudet när jag tänkte på att förmodligen en smutskalle suttit där jag just då satt.
Jag bor i en vulkan. 5 maj, 2014 16:47 |
|
Lele
Elev |
5 maj, 2014 16:47 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen