PRS mellan Alicia Hagström och Neloon
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS mellan Alicia Hagström och Neloon
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Neloon
Elev |
När vi kom till kupén så försökte Sirius förklara men vi satte oss mittemot honom istället och Sirius gick iväg.
4 maj, 2014 11:55 |
|
Borttagen
|
Sirius gick iväg.
Jag satt mig ner bredvid min syster. 4 maj, 2014 11:56 |
|
Neloon
Elev |
Jag lutade mig mot Remus och somnade, jag hade inte sovit något igår kväll.
4 maj, 2014 11:57 |
|
Borttagen
|
Jag kollade ner på golvet.
4 maj, 2014 11:59 |
|
Neloon
Elev |
När jag vaknade igen så var det mörkt ute och vi var snart framme.
4 maj, 2014 12:31 |
|
Borttagen
|
Jag byte om.
4 maj, 2014 12:32 |
|
Neloon
Elev |
Jag tog ner min uniform och gick till toan för att byta om.
4 maj, 2014 12:37 |
|
Borttagen
|
Jag satt mig ner igen.
4 maj, 2014 12:38 |
|
Neloon
Elev |
efter några minuter så kom jag tillbaka och så satte jag mig ner igen
4 maj, 2014 12:42 |
|
Borttagen
|
Jag kollade på Alison med en sorgsen blick.
4 maj, 2014 12:43 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen