Mugglis Högtider ~En tråd för er som fyllt år eller har en annan sak att fira här~
Forum > Off Topic > Mugglis Högtider ~En tråd för er som fyllt år eller har en annan sak att fira här~
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
H.Diggory.Grävling
Elev |
Skrivet av simlun: Jag är tillbaka till mugglis efter två veckor i Italien. <3 HP, LOTR, HOBBIT, 1D, GLEE, LES MIS ! <3
24 jul, 2014 12:31 |
|
theat
Elev |
Jag och min partner firade tre år för en vecka sen. Vi träffades inte eller firade själva men det är ju ändå någonting liksom!
24 jul, 2014 12:34 |
|
Aurora Borealis
Elev |
24 jul, 2014 22:20 |
|
H.Diggory.Grävling
Elev |
Skrivet av Aurora Borealis: Grattis Daniel! Daniel Radcliffe fyllde 25 igår! <3 HP, LOTR, HOBBIT, 1D, GLEE, LES MIS ! <3
25 jul, 2014 15:24 |
|
Sign-e
Elev |
Jag fyller 14 idag! Yay.
26 jul, 2014 10:16 |
|
H.Diggory.Grävling
Elev |
26 jul, 2014 18:58 |
|
Sign-e
Elev |
26 jul, 2014 23:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Sign-e: Grattis! Jag fyller 14 idag! Yay. 27 jul, 2014 14:58 |
|
Archarec
Elev |
Nu drar jag upp den här tråden något för att meddela att jag med detta inlägg slutar slåss med Voldemort och istället blir Master of Death.
23 aug, 2014 20:41 |
|
H.Diggory.Grävling
Elev |
Skrivet av Archarec: Grattisgrattis grattis! Nu drar jag upp den här tråden något för att meddela att jag med detta inlägg slutar slåss med Voldemort och istället blir Master of Death. <3 HP, LOTR, HOBBIT, 1D, GLEE, LES MIS ! <3
25 aug, 2014 15:39 |
Forum > Off Topic > Mugglis Högtider ~En tråd för er som fyllt år eller har en annan sak att fira här~
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen