hogwarts-rollspel för alla♥
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > hogwarts-rollspel för alla♥
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Får jag vara med?
3 maj, 2014 12:57 |
|
Borttagen
|
Alexandra Hagström visst mall?
3 maj, 2014 16:35 |
|
Borttagen
|
Kan man vara ihop med typ James Potter istället för att vara bästis?
3 maj, 2014 16:39 |
|
Borttagen
|
Visst det går bra
3 maj, 2014 16:40 |
|
Borttagen
|
Namn: Alexandra Star
Ålder: 13 Utseende: Långt blont hår, blåa ögon, rak näsa och stora röda fylliga läppar Elevhem: Gryffindor Blodstatus: Mugglarfödd Familj: Mamma, Pappa och en lilla syster som är 12 Bästa vän: Scorpius Malfoy Favoritämne: Försvar mot svartkonst Hatämne: Spådomskonst Övrigt: Är ihop med James Potter 3 maj, 2014 16:50
Detta inlägg ändrades senast 2014-05- 4 kl. 14:23
|
|
Pinkie Pie
Elev |
3 maj, 2014 18:39 |
|
Borttagen
|
Jag gick in i tåget och letade reda på en tom kupe men det fanns ingen tom.
Jag öppnade dörrarna till en kupe och där satt två killar. - Hej skulle jag kunna få sitta här? frågade jag. 3 maj, 2014 18:46 |
|
Neloon
Elev |
Får jag vara med?
3 maj, 2014 19:11 |
|
Pinkie Pie
Elev |
Dörrarna öppnade och där stod en söt tjej, hon frågde om hon kunde sitta här och jag svarade:
"Klart du får, eller hur Lysande?" sa jag och tittade på Lysande. "Självklart" sa Lysander.
3 maj, 2014 19:21 |
|
Borttagen
|
- Tack, sa jag glatt och slog mig ner.
Jag kollade på killarna med en glad blick. - Jag heter Alexandra Star vad heter ni? frågade jag glatt. 3 maj, 2014 19:23 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen