Hogwarts
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Hogwarts
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag kan väl börja då
28 apr, 2014 19:13 |
|
Borttagen
|
Tack
28 apr, 2014 19:14 |
|
Borttagen
|
Jag stod bredvid Albus och James.
Jag klev på tåget och letade reda på en tom kupe och jag hittade en. Jag satt mig ner och dörrarna öppnades och där stod en tjej i min ålder. - Hej, sa jag. 28 apr, 2014 19:16 |
|
Goggo
Elev |
28 apr, 2014 19:48 |
|
Borttagen
|
- Alexandra Potter, sa jag.
28 apr, 2014 19:49 |
|
Goggo
Elev |
28 apr, 2014 19:50 |
|
Borttagen
|
- Gryffindor för mina bröder går där, sa jag.
28 apr, 2014 19:51 |
|
Pinkie Pie
Elev |
Jag hade precis lämnat mina föreldrar och Natalié på perrongen, jag och Vicky gick på tåget och sedan skildes vi åt. Hon ville ju såklart sitta med sina vänner och jag måste hitta några själv. Jag gick fram lite i vagnen och tillslut bestämde jag mig för att öppna dörren till en kupé. Inne i kupén så satt det två flickor som såg ut att vara i min ålder.
"Hej" sa jag lågt, jag brukar bli lite blyg när jag träffar nya människor men när man lär känna mig så är jag totala motsatsen.
28 apr, 2014 19:59 |
|
Borttagen
|
- Hej, sa jag glatt.
28 apr, 2014 19:59 |
|
Pinkie Pie
Elev |
28 apr, 2014 20:05 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen