PRS med Diego
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> PRS med Diego
|
Borttagen
|
"För att kolla upp på min lilla bror, såklart." Sa jag nonchalant sa jag och tog ett glad bourbon.
17 apr, 2014 18:24
|
|
Borttagen
|
"Och det gör du genom att nästan döda mig?"
Frågade jag.
17 apr, 2014 18:25
|
|
Borttagen
|
"Tja, ibland behöver man en dramatisk entré."
Sa jag och svepte glaset.
17 apr, 2014 18:28
|
|
Borttagen
|
"Mm visst. Men ska till skolan nu. Vi ses väll"
Sa jag, tog min skinnjacka och försvann ut genom dörren i den klara morgonluften.
17 apr, 2014 18:31
|
|
Borttagen
|
Jag ultra-speedade fram till honom.
"Tänka sig det ska jag med." Sa jag och började vissla.
17 apr, 2014 18:33
|
|
Borttagen
|
Jag muttrade något ohörbart. Såklart han skulle, bara för att jävlas.
17 apr, 2014 18:36
|
|
Borttagen
|
17 apr, 2014 18:40
|
|
Borttagen
|
Snart kom jag in genom skolans dörrar. Jag kände blickar på mig när jag gick mot expeditionen.
17 apr, 2014 18:43
|
|
Borttagen
|
Jag hann före och allt gick snabbt och jag tvingade expeditiorn att skriva på mitt papper innan jag gick.
17 apr, 2014 18:47
|
|
Borttagen
|
Jag kom också snart ut och begav mig till min lektion. Historia.
17 apr, 2014 18:49
|
Du får inte svara på den här tråden.