Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

PRS med Diego

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS med Diego

1 2 3 4 5 ... 12 13 14
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


"För att kolla upp på min lilla bror, såklart." Sa jag nonchalant sa jag och tog ett glad bourbon.

17 apr, 2014 18:24

Borttagen

Avatar


"Och det gör du genom att nästan döda mig?"
Frågade jag.

17 apr, 2014 18:25

Borttagen

Avatar


"Tja, ibland behöver man en dramatisk entré."
Sa jag och svepte glaset.

17 apr, 2014 18:28

Borttagen

Avatar


"Mm visst. Men ska till skolan nu. Vi ses väll"
Sa jag, tog min skinnjacka och försvann ut genom dörren i den klara morgonluften.

17 apr, 2014 18:31

Borttagen

Avatar


Jag ultra-speedade fram till honom.
"Tänka sig det ska jag med." Sa jag och började vissla.

17 apr, 2014 18:33

Borttagen

Avatar


Jag muttrade något ohörbart. Såklart han skulle, bara för att jävlas.

17 apr, 2014 18:36

Borttagen

Avatar


Jag flinade till.

17 apr, 2014 18:40

Borttagen

Avatar


Snart kom jag in genom skolans dörrar. Jag kände blickar på mig när jag gick mot expeditionen.

17 apr, 2014 18:43

Borttagen

Avatar


Jag hann före och allt gick snabbt och jag tvingade expeditiorn att skriva på mitt papper innan jag gick.

17 apr, 2014 18:47

Borttagen

Avatar


Jag kom också snart ut och begav mig till min lektion. Historia.

17 apr, 2014 18:49

1 2 3 4 5 ... 12 13 14

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS med Diego

Du får inte svara på den här tråden.