Prs med Pinkie Pie
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs med Pinkie Pie
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
- Nora gick det bra? frågade jag.
13 apr, 2014 21:43 |
|
Pinkie Pie
Elev |
*Öppnar ögonen och kommer ihåg vad som hänt, kastar mig sen i Julias armar och gråter*
-Stackars dig!!, skrik-gråter jag. -Om du vill prata med någon så finns jag här!, skrik-gråter jag och tittar upp på Julia som tittar konstigt på mig.
13 apr, 2014 21:45 |
|
Borttagen
|
- Jag klara mig, sa jag.
13 apr, 2014 21:46 |
|
Pinkie Pie
Elev |
13 apr, 2014 21:48 |
|
Borttagen
|
- Tack, sa jag.
13 apr, 2014 21:49 |
|
Pinkie Pie
Elev |
13 apr, 2014 21:52 |
|
Borttagen
|
- Dom dog i en bilkrasch, sa jag.
13 apr, 2014 21:53 |
|
Pinkie Pie
Elev |
13 apr, 2014 21:54 |
|
Borttagen
|
Jag kollade på Scorpius med konstig blick.
- Nora jag klara mig, sa jag. 13 apr, 2014 21:56 |
|
Pinkie Pie
Elev |
-Okej, okej du klarar dig jag tvivlar inte men du vet att jag finns här, svarar jag och torkar bort tårarna i ögonen men min vänstra ärm.
13 apr, 2014 21:58 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen