Prs med Harry-Potter-bokslukaren och Julia Ginny Potter
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs med Harry-Potter-bokslukaren och Julia Ginny Potter
|
Borttagen
|
Jag kollade på Fred.
- Jag är så glad att familjen Weasley ville ta hand om mig annars hade jag nog bott på gatan som ett gatubarn, sa jag.
7 apr, 2014 21:59
|
|
Borttagen
|
Jag och Harry fnissade. Jag gissade på att han hade tänkt säga samma sak som jag. Igen.
"Vad heter du?" frågade jag.
7 apr, 2014 22:01
|
|
Borttagen
|
- Jag heter Julia White, sa jag.
7 apr, 2014 22:02
|
|
Borttagen
|
"Fint namn" sa jag... tillsammans med Harry.
"Säger ni alltid saker samtidigt?" frågade Julia,
"Ja" sa vi.
7 apr, 2014 22:03
|
|
Borttagen
|
- Ni är som Fred och Georg, sa jag.
7 apr, 2014 22:04
|
|
Borttagen
|
"Säger du det?" sa Fred och George.
"Tydligen" sa jag och Harry.
Julia skrattade så att hon grät.
7 apr, 2014 22:04
|
|
Borttagen
|
Dörren öppnades och där stod Draco Malfoy.
- Så det är sant syskons Potter sitter i den här kupén, sa Draco.
7 apr, 2014 22:06
|
|
Borttagen
|
"Mm" sa Harry och jag.
"Tvillingar" sa den andra killen och knyckte på näsan. "Ni är väl som kopior, fast det ser lite annorlunda ut under brallorna."
"Lägg av" sa Harry, den här gången ensam.
"Utan Matilda?" sa killen. "Modigt av dig."
"Lägg av, Malfoy." väste Julia.
"Malfoy" sa jag. "Det låter som en gris som skriker på morötter."
7 apr, 2014 22:09
|
|
Borttagen
|
- Passa dig Potter, sa Malfoy.
7 apr, 2014 22:13
|
|
Borttagen
|
Potter hit och Potter dit, tänkte jag, men sa inget.
"Var är Crabbe och Goyle?" frågade Julia.
7 apr, 2014 22:15
|
Du får inte svara på den här tråden.