Prs mellan Alien och Lama
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs mellan Alien och Lama
|
Borttagen
|
7 apr, 2014 14:12
|
|
Borttagen
|
Jag visste inte varför jag var så konstig och skrattade lite för mig själv, sedan lutade jag mig mot väggen.
7 apr, 2014 14:15
|
|
Borttagen
|
Jag lutade mig mot väggen brevid Lucas och såg på honom.
- Du är konstig idag, sade jag.
7 apr, 2014 14:23
|
|
Borttagen
|
"Som om jag brukar vara normal ... typ" sa jag och såg på henne.
7 apr, 2014 14:26
|
|
Borttagen
|
- Du är normal, sade jag och log.
7 apr, 2014 14:29
|
|
Borttagen
|
Jag log tillbaka.
"Okej, men du är konstig" sa jag retsamt.
7 apr, 2014 14:35
|
|
Borttagen
|
- Ja, jag vet, det är meningen, sade jag.
7 apr, 2014 14:43
|
|
Borttagen
|
"Okej" säger jag och nickar. "Men du är en rolig vän"
7 apr, 2014 14:44
|
|
Borttagen
|
Jag skakade på huvudet.
- Jag är dö tråkig, sade jag.
7 apr, 2014 14:45
|
|
Borttagen
|
"Varför skulle jag vara vän med dig om du nu är dö tråkig?" säger jag och himlar med ögonen.
7 apr, 2014 14:48
|
Du får inte svara på den här tråden.