Prs mellan Laman och Alien typern 8)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs mellan Laman och Alien typern 8)
|
Borttagen
|
- JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! Äntligen framme, sade jag och störtade ner i Finland.
- ÖÖÖH!! Kato tota pientä hienoa laamaa!! Sade en liten flicka. Jag ställde mig på två ben och visade tänderna åt flickan så att hon skrek och sprang till sin mamma.
- VARFÖR BLEV HON SÅ RÄD?!
3 apr, 2014 21:26
|
|
Borttagen
|
"Ähhh, vennehh ... MEN JAG HATAR DETTA LAND, VI DRAR TILL SVERIGE ISTÄLLET!!" säger jag och hoppar över en liten pöl.
"KOM! DET FINNS JÄTTECOOLA SAKER HÄR SOM ÄR BÄTTRE ÄN I DITT LILLA FAVVOLAND!" ropar jag och börjar bada i lera.
3 apr, 2014 21:30
|
|
Borttagen
|
- Jag satnnar här. Sade jag envist och blängde på alienen.¨
En pojke kom och drog mig i örat.
- AUUUUUUUUUUU! Skrek jag och högg halsen aav pojken. Jag hörde sirener... POLISEN KOM EFTER MIG! GAAAAAH. JAG HOPPADE SNABBT ÖVER HAVET TILL SVERIGE OCH BAA: Phew...
3 apr, 2014 21:33
|
|
Borttagen
|
"Kom och badaaaaaaaah!" säger jag till laman och råkar svälja lite lera. "PLÖHÖBLÖHÄLÄGHÄHÄBLÄÄÄ!"
Jag hostar upp leran så det blir en lerkaka på marken.
"MUMS! TÅRTA!!" säger jag och dukar fint på marken och börjar äta.
3 apr, 2014 21:42
|
|
Borttagen
|
- AH! Får jag också smaka? Frågade jag och satte mig på marken.
- BU! sade någon bakom mig. Det var en rymdapa som hette Kalle Anka. Jag kände honom ganska bra.
- ÄÄÄÄH!!!!!!!!!!!!!! Skrek jag.
- OMG! Jag blev helt bajs rädd!! Sade jag.
3 apr, 2014 21:44
|
|
Borttagen
|
"HAHAHHAHIHIHI, HEJ KALLE, DU ÄR FUL!" flinar jag och dansar regndansen runt honom för att han ska få otur i hela sitt liv. Hähä.
"Jag kan flytande finska, MIIKISLIN JIJUPILOPI!!!!" säger jag och imiterar lamans leende.
4 apr, 2014 17:33
|
|
Borttagen
|
Kalle anka sade nåcot som lät som
-Cväschaszxhscha. Och jag bara OMG! Det där låter som svenska!!!!
- Kan du lära mig vad makkara betyder på svenska?! Frågade jag och fick syn på gräs. OMG! Det var gröööönt! Jag började smaska i mig men det började plötsligt växa svamp på min rygg som sade;
- Alien go away!!
4 apr, 2014 17:40
|
|
Borttagen
|
"MOBBÄÄÄÄNG!" grinar jag och rycker av mitt hårstrå och börjar gnaga på det. "BUHU, det smakar tonfisk"
Jag tar en fjäder av Kalles rumpa.
"OOOOOH! Harry Potter penna!!!!" säger jag och ristar in mitt namn i marken.
4 apr, 2014 17:46
|
|
Borttagen
|
"Harry potter står där borta!!! sade jag och sprang till Harry för att krama honom men sprang på någit mystiskt sätt in i en vägg.
- Varför är han platt mot väggen? Frågade jag med den fjortigaste rösten jag kunde få fram.
- PLÖHH! Sade jag och sprang in i väggen med huvudet före.
4 apr, 2014 17:49
|
Du får inte svara på den här tråden.