TildeW & Perrie
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > TildeW & Perrie
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag skrattar lågt.
"Jaja ..." mumlar Will. 1 apr, 2014 20:37 |
|
TildeW
Elev |
1 apr, 2014 20:38 |
|
Borttagen
|
"Okej ... men vad vill ni hitta på dem sista 10 minuterna då?" säger Will och suckar besviket.
1 apr, 2014 20:53 |
|
TildeW
Elev |
1 apr, 2014 20:53 |
|
Borttagen
|
"Ja, juste!" säger jag instämmande.
Will rycker på axlarna. "Vill någon sjunga då?" frågar han. 1 apr, 2014 20:55 |
|
TildeW
Elev |
1 apr, 2014 20:57 |
|
Borttagen
|
Jag kollar på Kaylin hela låten och ler.
1 apr, 2014 21:11 |
|
TildeW
Elev |
"Det är så ett möte sa vara" säger jag och Finn börjar på en applåd.
Klockan ringer och jag går ut. "Bra jobbat! Du är riktigt duktig" säger Finn. "Tack" säger jag och ler.
1 apr, 2014 21:12 |
|
Borttagen
|
Jag går ut när Glee är slut.
"Du lät jättebra idag" säger jag till Kaylin. "Du brukar inte sjunga så ofta ... inte lika ofta som Berry i alla fall" 1 apr, 2014 23:17 |
|
TildeW
Elev |
"Tack, men jag tror inte Rachel har någon stor framtid direkt" säger jag. "Det ända hon tänker på är sig själv".
2 apr, 2014 06:41 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen