Trubbel på Hogwarts
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Trubbel på Hogwarts
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag letade efter en plats på tåget. Jag hittade en tom kupé och gick in. Efter en stund kom en tjej som hette Freja in dit. Hon gick i Ravenclaw. Vi pratade en stund och då kom en Gryffindorare in dit.
30 mar, 2014 13:01 |
|
Lele
Elev |
Ska vi skriva i en speciell ordning eller får man skriva när man vill?
Mama, kudos for saying that. For spilling.
30 mar, 2014 13:02 |
|
Borttagen
|
När man vill tror jag
30 mar, 2014 13:02 |
|
Borttagen
|
- Simon vet du vart Rose och Albus är? Frågade jag.
- Nej, sa Simon. Jag gick ut ur kupén för att leta efter Rode och Albus. Jag öppnade dörrarna till en kupé och där satt två tjejer. - Hej, sa jag. 30 mar, 2014 13:03 |
|
Borttagen
|
"Hej Julia" sa jag.
"Hur vet du vad jag heter?" frågade Julia. "Vet det bara" sa jag. 30 mar, 2014 13:04 |
|
Borttagen
|
- Vilka är ni? Frågade jag.
30 mar, 2014 13:05 |
|
Lele
Elev |
Efter en stund så kom Albus och Rose. Hej Simon sa Albus. Hej Albus hej Rose sa jag. Julia letar efter er föresten sa jag. Okej sa Rose.
Mama, kudos for saying that. For spilling.
30 mar, 2014 13:07 |
|
Borttagen
|
"Liv" sa jag glatt. "Det här är Freja."
"Trevligt att träffas!" sa Julia och tåget började åka. En pojke kom in i kupén. Jag visste inte vad han hette, jag hade aldrig sett honom förut, men Julia verkade veta vem det var. 30 mar, 2014 13:07 |
|
Borttagen
|
- Hej Simon, sa jag.
30 mar, 2014 13:09 |
|
Lele
Elev |
30 mar, 2014 13:12 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen