Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Trollkarlen från Oz: OZombie (ÖPPET)

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Trollkarlen från Oz: OZombie (ÖPPET)

1 2 3 4
Användare Inlägg
Fellrendión
Elev

Avatar


"Jag vet ärligt talat inte", sa Dorothy och ryckte på axlarna. "Vi kommer nog bli vana vid Totos nya utseende så småningom", suckade hon och klappade Toto på ryggen trots att det kändes konstigt.
"Vi borde kanske röra oss mot det där fältet med vallmon"? Frågade Dorothy och pekade mot det stora fältet med röda blommor.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

10 apr, 2014 20:39

1 2 3 4

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Trollkarlen från Oz: OZombie (ÖPPET)

Du får inte svara på den här tråden.