PRS mellan TildeW och Daemon Narcissus Malfoy
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS mellan TildeW och Daemon Narcissus Malfoy
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Draco skulle precis krama sin nya flickvän när det knackade på dörren.
Blaise stod i dörröppningen. "Jag hörde att du har gjort slut med Daphne, Draco. Är det sant?" "Ja. Jag hoppas du stöttar mig." sade Draco. "Klart jag gör. Jag är inte din bästa och äldsta vän för inget." sade Blaise. "Bra. Blaise, det här är min nya flickvän Kaylin York, hon går i Gryffindor. Älskling, Det här är Blaise Zabini, min äldsta och bästa vän." sade Draco 30 mar, 2014 19:58 |
|
TildeW
Elev |
30 mar, 2014 20:00 |
|
Borttagen
|
"Ärligt talat, skärp er, bara för att ni är i två skilda elevhem så betyder det inte att ni inte ska kunna prata med varandra. Börjar ni inte prata ordentligt med varandra nu så lämnar jag kupén tills ni HAR pratat ordentligt med varandra." säger Draco argt.
31 mar, 2014 18:34 |
|
TildeW
Elev |
"Har du färgat håret?" Frågar Blaise.
"Nej, jag är naturligt blond" svarar jag. Jag och Blaise har en lång pratstund och Draco tittar bara på.
31 mar, 2014 18:36 |
|
Borttagen
|
Draco lägger armen om Kaylin's midja och ler.
Nöjd över att han fått sin flickvän och bästa vän att börja prata. Han hoppas att dom kanske kan bli vänner. 31 mar, 2014 19:16 |
|
TildeW
Elev |
31 mar, 2014 19:17 |
|
Borttagen
|
Draco ger Kaylin en puss på munnen innan han frågar:
"Vad tyckte du om Blaise?" 31 mar, 2014 19:20 |
|
TildeW
Elev |
31 mar, 2014 19:21 |
|
Borttagen
|
Draco böjer sig fram och kysser och kysser Kaylin.
31 mar, 2014 19:23 |
|
TildeW
Elev |
31 mar, 2014 19:24 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen