PRS med Julia Ginny Potter och Lollan<3
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> PRS med Julia Ginny Potter och Lollan<3
|
Borttagen
|
-Är dem trollkarlar eller häxor? Eller Mugglare?
29 mar, 2014 14:33
|
|
Borttagen
|
- Jag har en syster och en bror, sa jag.
- Dom är båda går på Hogwarts, sa jag.
29 mar, 2014 15:33
|
|
Borttagen
|
-kul! Skälv har jag en syster fast hon är mugglare! Vilken årskurs går dina syskon i?
29 mar, 2014 16:31
|
|
Borttagen
|
- Min syster ska börja sitt första år i år och min brorsa ska böra sitt tredje år i år, sa jag.
29 mar, 2014 17:14
|
|
Borttagen
|
-Vad kul! Jag tror vi börjar närma oss slottet! Vi ska nog börja ta på oss våra kappor!
29 mar, 2014 18:41
|
|
Borttagen
|
29 mar, 2014 18:41
|
|
Borttagen
|
-Jag tog på mig min ravenclaw kappa och sedan sa:
-Vilken blod typ är du?
29 mar, 2014 18:43
|
|
Borttagen
|
29 mar, 2014 18:44
|
|
Borttagen
|
-Jag är mugglar född! Jag läste i den nya historie boken om när Voldemort hade tagit över ministeriet och man fick en dementor kyss när man var mugglarfödd!
29 mar, 2014 18:46
|
|
Borttagen
|
- Jag vet det var fruktansvärt min mammas bästis var mugglarfödd och hon fick det, sa jag.
29 mar, 2014 18:47
|
Du får inte svara på den här tråden.