PRS med Harry-Potter-Bokslukaren
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS med Harry-Potter-Bokslukaren
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
TildeW
Elev |
23 mar, 2014 15:45 |
|
Borttagen
|
"Om vad då?" sa jag.
23 mar, 2014 15:46 |
|
TildeW
Elev |
23 mar, 2014 15:47 |
|
Borttagen
|
"Jag förstår" sa jag och log. "Han är prefekt också, Molly kanske kan."
23 mar, 2014 15:48 |
|
TildeW
Elev |
23 mar, 2014 15:49 |
|
Borttagen
|
"Han är faktiskt rätt söt" säger jag.
23 mar, 2014 15:49 |
|
TildeW
Elev |
23 mar, 2014 15:50 |
|
Borttagen
|
"Jag vet" säger jag. "Jag är inte intresserad. Men jag kan fråga Molly."
23 mar, 2014 15:51 |
|
TildeW
Elev |
23 mar, 2014 15:52 |
|
Borttagen
|
Sara och jag börjar diskutera quidditch. Jag skulle försöka ta platsen som sökare i år. Sara ville också, men eftersom hon var en förstaårselev kunde hon inte.
23 mar, 2014 15:53 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen