Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Den stora vildmarken

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Den stora vildmarken

1 2 3 4 5 ... 79 80 81
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag gick långsamt mot havet. Det skulle vara roligt att utforska det med! Jag hoppade i. Vips så kommer det en massa grindyloggar!
"Lamslå! Lamslå! HJÄLP!" ropar jag hela tiden.

22 mar, 2014 11:32

Borttagen

Avatar


- Ali kom hit, skrek jag.
Ali kom springandes mot mig.
- Ali fladdermus är ju inte farliga, sa jag.
- Jag ska gå och hjälpa Katie med fisken, sa jag och gick.

22 mar, 2014 11:33

Borttagen

Avatar


"HJÄLP!" skrek jag fast jag visste att det inte skulle höras över vattenytan. "Lamslå!"
Det kommer bara fler och fler grindyloggar. Jag får panik. Det var första gången på 3 år!
"Reducto! Aj, bits inte! Lamslå!"

22 mar, 2014 11:36

Borttagen

Avatar


- Katie var är du, skrek jag.
Jag kollade mig omkring med jag såg inte Katie.
Jag började bli orolig.

22 mar, 2014 11:37

Borttagen

Avatar


Jag såg Julia gå runt på land. Jag försökte simma upp. Jag lyckades!
"Julia! Hjälp! Grindy..."
De drog ner mig igen.

22 mar, 2014 11:39

Borttagen

Avatar


Jag hoppade i vattnet och så Katie slås mot grindyloggar.
Jag simmade dit och började hjälpa Katie.

22 mar, 2014 11:40

Borttagen

Avatar


"Tack" sa jag och Julia och jag simmade upp.
"Var är Ali och Sam?" frågade jag.
"I grottan" svarade Julia.
"Hur mår Ali?" frågade jag.

22 mar, 2014 11:42

Borttagen

Avatar


- Hon vill hem men vi har inget hem, sa jag.
Jag kollade på Katie.
- Har du några syskon? Frågade jag.

22 mar, 2014 11:44

Alvenia
Elev

Avatar


Jag gick till Katie och Julia och när jag såg att något var på tok så sprang jag
- Vad har hänt?
- Katie blev attackerad av grindyloggar, svarade Julia
- Hur mår du Katie
- Ok
_____________________

One Direction! ♥

22 mar, 2014 11:45

Detta inlägg ändrades senast 2014-03-22 kl. 11:47
Antal ändringar: 2

Borttagen

Avatar


Jag tittade menande på Ali och svarade sen Julia.
"Jag vet inte" sa jag. "Jag har vuxit upp hos mugglare, och om jag hade syskon så har jag aldrig träffat de. Jag är nämligen född i London, det sa mugglarna i alla fall."

22 mar, 2014 11:45

1 2 3 4 5 ... 79 80 81

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Den stora vildmarken

Du får inte svara på den här tråden.