Är det någon som vill rolla?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Är det någon som vill rolla?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Medi
Elev |
Och det finns ingen skola. Det är säkert 500 eller mindre i staden. Så fort ett barn föds så tar en person hand om barnet och det uppfostras till de yrket.
Det skulle vara lite fånigt om det är en lärare och en elev (vilket det blir ändå) men sömerska kanske bara behöver några saker och inte typ språk eller så Huset Bloodthorn ☽ Boken - Från min värld till din 13 apr, 2014 14:15 |
|
Ariana Potter
Elev |
14 apr, 2014 07:29 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen