Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Är det någon som vill rolla?

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Är det någon som vill rolla?

1 2 3 4
Användare Inlägg
Medi
Elev

Avatar


Och det finns ingen skola. Det är säkert 500 eller mindre i staden. Så fort ett barn föds så tar en person hand om barnet och det uppfostras till de yrket.
Det skulle vara lite fånigt om det är en lärare och en elev (vilket det blir ändå) men sömerska kanske bara behöver några saker och inte typ språk eller så

Huset BloodthornBoken - Från min värld till din

13 apr, 2014 14:15

Ariana Potter
Elev

Avatar


Jaha, men då är Emily 15

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Ftinyurl.com%2Fovkrtb4 https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Ftinyurl.com%2Fntpkxuj https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Ftinyurl.com%2Fpjwh669 https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Ftinyurl.com%2Fn9czvun

14 apr, 2014 07:29

1 2 3 4

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Är det någon som vill rolla?

Du får inte svara på den här tråden.