(privat) hjältarnas värld
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (privat) hjältarnas värld
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
superV
Elev |
- Som paladin för jag bara använda mina egna vapen som jag har gjort själv.
- okej, trollet finns vid en kulle vid slutet av aknog.
19 mar, 2014 19:37 |
|
Glucken
Elev |
-låt oss gå
19 mar, 2014 19:52 |
|
superV
Elev |
Vi gick egenom gator och skogar tills vi kom fram. Trollet var stor, tjockt och fult. Trollet sov på en kulle och höll i en stor klubba. I hans munn kunde man se en avsliten arm.
20 mar, 2014 15:44 |
|
Glucken
Elev |
- vem ska gå först
20 mar, 2014 18:26 |
|
superV
Elev |
20 mar, 2014 19:41 |
|
Glucken
Elev |
- Nej jag kunde inte drömma om det du först
20 mar, 2014 20:49 |
|
superV
Elev |
21 mar, 2014 08:26 |
|
Glucken
Elev |
- vet du vad vi attackerar samtidigt
21 mar, 2014 08:30 |
|
superV
Elev |
26 mar, 2014 12:30 |
|
Glucken
Elev |
- smyga är för män som inte kan slås
26 mar, 2014 12:32 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen