JustMe! & ErisedStone PRS
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> JustMe! & ErisedStone PRS
|
Borttagen
|
Yay xD
--
Jag öppnade och tog ett par saker jag behövde till första lektionen, som var kemi.
8 mar, 2014 11:39
|
|
Borttagen
|
8 mar, 2014 11:44
|
|
Borttagen
|
8 mar, 2014 11:44
|
|
Borttagen
|
[JAG VET! De kan träffas  ]
Jag såg på mitt schema och såg att jag skulle ha kemi.
8 mar, 2014 11:48
|
|
Borttagen
|
Haha, bravo x)
--
Jag gick mot kemisalen.
8 mar, 2014 11:49
|
|
Borttagen
|
Jag tog mina böcker och gick till kemin.
8 mar, 2014 11:53
|
|
Borttagen
|
Jag väntade utanför, det skulle börja om någon minut.
8 mar, 2014 11:54
|
|
Borttagen
|
Jag lutade mig mot väggen vid dörren.
8 mar, 2014 11:58
|
|
Borttagen
|
Efter ett tag kom läraren och låste upp till klassrummet.
8 mar, 2014 11:59
|
|
Borttagen
|
Jag gick in och satte mig.
8 mar, 2014 12:00
|
Du får inte svara på den här tråden.