Krig mellan 2 riken (ÖPPET ROLLSPEL)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Krig mellan 2 riken (ÖPPET ROLLSPEL)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Selma...
Elev |
24 feb, 2014 22:45 |
|
Borttagen
|
24 feb, 2014 22:50 |
|
Selma...
Elev |
Skrivet av Fellrendión: När Mily, Ithrenniel och en till person lämnat in sin mall kan vi börjat. Selma...: Rike 2 är fullt bara så du vet! ^^ Det är okej, jag vill vara livvakt :3 ^^ Jag ska försöka fixa en mall tills imorgon! 24 feb, 2014 23:06 |
|
Borttagen
|
Går det att jag är med?
Namn: Alissa Nye Ålder: 18 Kön: Tjej Utseende: Barkfärgat hår, vågigt, är nästan alltid uppsatt i en tofs. Brun-gröna ögon, ganska smal. Blek hy. Kläder: Ljusbrun liten klänning (den slutar vid låren ungefär men jag det inte vad det heter), ljusgröna tights, och bruna stövlar. När hon går ut (vilket händer väldigt sällan) har hon en mörkgrön jacka med skärp. Vad man är i riket: Tjänare Vilket rike man tillhör: Rike 1 Vapen om man slåss: Svärd Övrigt: Hon har en försvunnen bror som försvann i en av tunnlarna när de var små. Fellrendión: Är tjänarna privata tjänare till familjer eller till kungen och drottningen? =) 25 feb, 2014 06:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fellrendión: mandragora: Roligt att du vill vara med. Tjänarna är tjänaren till kungen och drottningen. Tack! Okej, då vet jag =) Så vi "bor" i samma grotta/slott som kungen och drottningen? 25 feb, 2014 06:57 |
|
Borttagen
|
Ok! =)
25 feb, 2014 07:00 |
|
Caty Delacour
Elev |
25 feb, 2014 07:17 |
|
Borttagen
|
Namn: Daniel
Ålder: 20 Kön: kille Utseede: kläd i gråa och gröna kläder han har svart rufsigt hår och blåa ögon Vilket rike: Rike 1 Vad man är i riket: Tjänare Vapen: Sin fars gamla pilbåge Övrigt: Han är fattig och därför försöker han få ihop pengar till mat genom att jobba hos kungen och drottningen 25 feb, 2014 08:10 |
|
Borttagen
|
När ska vi börja?
25 feb, 2014 15:46 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: När ska vi börja? Vet inte... Fell bestämmer nog 25 feb, 2014 15:48 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen