3:e världskriget (rollspel för alla)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > 3:e världskriget (rollspel för alla)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Selma...
Elev |
28 feb, 2014 17:01 |
|
Borttagen
|
28 feb, 2014 17:05 |
|
Selma...
Elev |
Skrivet av Borttagen: Väntar vi inte fortfarande på Wolf och Sannie och Lellilola? I dunno... ._.' HAr tappat kollen smått >.<' 28 feb, 2014 17:09 |
|
Sannie
Elev |
Min mall är på gång! Men jag ska bort ikväll så den kanske kommer imorgon, ledsen för det. D: Har bara några få saker kvar!
Smått orolig över hur aktiv jag kommer bli dock, har jobbiga veckor framför mig... But it's fine, jag hoppas att jag löser det på nåt sätt, som sagt '-' 28 feb, 2014 18:17 |
|
Borttagen
|
Oh god, jag ber så himla mycket om ursäkt
Jag är nämligen inlagd på sjukhus för en jäkla lunginflammation >< Min mall kommer ev imorgon, jag hinner inte göra den nu eftersom jag inte har någon lust att bli utskälld av min sköterska ^^ Hoppas att ni kan stå ut, i värsta fall får ni börja och så gör jag min mall sedan. 1 mar, 2014 08:16 |
|
Sannie
Elev |
Namn: Lenore
Efternamn: Krause Ev. Smeknamn: - Kön: Tjej Ålder: 16 Utseende: ![]() Personlighet: Rollas fram Etnicitet: 100% amerikan Familj: Lenore har/hade två småbröder och en mamma och pappa. Bakrund: Det var inte längesen som Lenore stormade ut ur sitt hus samtidigt som hon skrek åt sina föräldrar att hon aldrig mer ville se dem igen. Efter det hade hon fortsatt nerför gatorna och tillslut krupit in mellan husen för natten. Kriget hade ännu inte utspelat sig i hennes närhet och då insåg hon inte vilken fara hon hade utsatt sig i. Efter fyra timmars sömn vaknade hon av pistolskott och hon tvingades bevittna en man som genomborrades av tre kulor i bröstet. Lenore flydde ett par kvarter bortåt och trodde faran var över precis när en mindre bomb föll från himlen. Den sprängde ett och ett halvt hus ungefär 80 meter ifrån henne och hon föll omkull av tryckvågen. Snart var hon inte ensam på gatan. Människor från grannhusen skyndade ut och hon hakade på en vänlig familj som räckte henne en hand. De hade en son, Ian, och Lenore fattade tycke för honom väldigt snabbt. Efter många förfärliga inträffanden skildes Ian och Lenore från resten av familjen och tillsammans hamnade de på bussen med de andra ungdomarna. Ian omkom i bussolyckan. Positiva egenskaper: Lenore är hjälpsam i de stunder som hon känner att hon kan klara av att hjälpa någon annan. Hon är inte mycket för att starta bråk och vill helst avsluta kniviga diskussioner så fort som möjligt. Mer rollas fram. Negativa egenskaper: Hon är ibland kritisk mot sig själv och stör sig lätt på andra människor, men nämner det inte. Vet inte om det är positivt eller negativt, men hon "samlar" på problem och när de blir för många kan hon inte hålla dem inom sig och det kan leda till utbrott - antingen i gråt eller raseri. Mer rollas fram. Övrigt: Lenore bär en liten pistol som hon fick av Ians familj för ett tag sedan. De hade varit väl förberedda med ett hyfsat brett vapenförråd och mycket villiga att dela med sig och hjälpa till. Dessvärre är hon inte helt säker på hur man handskas med den, men det är något hon är villig att lära sig. 1 mar, 2014 11:53
Detta inlägg ändrades senast 2014-03- 1 kl. 18:42
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Oh god, jag ber så himla mycket om ursäkt Jag är nämligen inlagd på sjukhus för en jäkla lunginflammation >< Min mall kommer ev imorgon, jag hinner inte göra den nu eftersom jag inte har någon lust att bli utskälld av min sköterska ^^ Hoppas att ni kan stå ut, i värsta fall får ni börja och så gör jag min mall sedan. Krya på dig 1 mar, 2014 18:37 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av Borttagen: Oh god, jag ber så himla mycket om ursäkt Jag är nämligen inlagd på sjukhus för en jäkla lunginflammation >< Min mall kommer ev imorgon, jag hinner inte göra den nu eftersom jag inte har någon lust att bli utskälld av min sköterska ^^ Hoppas att ni kan stå ut, i värsta fall får ni börja och så gör jag min mall sedan. Oh, koncentrera dig i sådana fall på att bli bättre. o_o Serious, just get better. ♥ . .
1 mar, 2014 19:22 |
|
Carmas Beloshie
Elev |
En fråga, när kommer igentligen det här rollet börja? För jag tror om vi väntar för länge så kan folk lämna.
Jag försöker inte stressa folk men jag bara undrar.
4 mar, 2014 19:54 |
|
Borttagen
|
Är väldigt taggad på att börja. C:
5 mar, 2014 17:37 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen