Queen Boo & ErisedStone PRS
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Queen Boo & ErisedStone PRS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
"Vi är nog framme snart" säger jag eftersom det börjar bli mörkt.
22 feb, 2014 11:10 |
|
Queen Boo
Elev |
"Hoppas det" säger jag när kupén öppnas
jag är jättecoolig älska mig plz 22 feb, 2014 11:19 |
|
Borttagen
|
Det står två andra slytherinare i dörren som jag inte känner igen.
22 feb, 2014 11:22 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag tittar upp. Fan!tänker jag
jag är jättecoolig älska mig plz 22 feb, 2014 11:37 |
|
Borttagen
|
"Hej ..." säger jag till dem, men dem svarar inte utan kollar bara Lucia och Scorpius.
22 feb, 2014 11:38 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag knyter nävarna
jag är jättecoolig älska mig plz 22 feb, 2014 12:03 |
|
Borttagen
|
(Men hallå, vilka? :o)
22 feb, 2014 12:07 |
|
Queen Boo
Elev |
(Några mobbare typ. De får heta Raymond och Violetta haha)
jag är jättecoolig älska mig plz 22 feb, 2014 12:13 |
|
Borttagen
|
Oki xD
-- "Vad vill ni?" frågar Scorpius kallt. 22 feb, 2014 12:17 |
|
Queen Boo
Elev |
Raymond ler hånfullt. "Vi tänkte bara sitta här"
jag är jättecoolig älska mig plz 22 feb, 2014 12:18 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen