Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Queen Boo & ErisedStone PRS

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Queen Boo & ErisedStone PRS

1 2 3 4 5 ... 7 8 9
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


"Vi är nog framme snart" säger jag eftersom det börjar bli mörkt.

22 feb, 2014 11:10

Queen Boo
Elev

Avatar


"Hoppas det" säger jag när kupén öppnas

jag är jättecoolig älska mig plz

22 feb, 2014 11:19

Borttagen

Avatar


Det står två andra slytherinare i dörren som jag inte känner igen.

22 feb, 2014 11:22

Queen Boo
Elev

Avatar


Jag tittar upp. Fan!tänker jag

jag är jättecoolig älska mig plz

22 feb, 2014 11:37

Borttagen

Avatar


"Hej ..." säger jag till dem, men dem svarar inte utan kollar bara Lucia och Scorpius.

22 feb, 2014 11:38

Queen Boo
Elev

Avatar


Jag knyter nävarna

jag är jättecoolig älska mig plz

22 feb, 2014 12:03

Borttagen

Avatar


(Men hallå, vilka? :o)

22 feb, 2014 12:07

Queen Boo
Elev

Avatar


(Några mobbare typ. De får heta Raymond och Violetta haha)

jag är jättecoolig älska mig plz

22 feb, 2014 12:13

Borttagen

Avatar


Oki xD
--

"Vad vill ni?" frågar Scorpius kallt.

22 feb, 2014 12:17

Queen Boo
Elev

Avatar


Raymond ler hånfullt. "Vi tänkte bara sitta här"

jag är jättecoolig älska mig plz

22 feb, 2014 12:18

1 2 3 4 5 ... 7 8 9

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Queen Boo & ErisedStone PRS

Du får inte svara på den här tråden.