Old Hogwarts privatroll! :D
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Old Hogwarts privatroll! :D
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Glucken
Elev |
mår inte så bra och spyr på han
15 feb, 2014 00:41 |
|
superV
Elev |
Delfinen spydde på mig, Jag började må illa och gjorde samma sak. Helt plöstligt såg jag att delfinen var en cool krabba. Jag började skaka hand med honom och sa
- Ohhh Holly crabb
15 feb, 2014 00:42 |
|
Glucken
Elev |
-hallå på dig jag är en krabba och kan flyga vill du med
15 feb, 2014 00:43 |
|
superV
Elev |
Jag blev överlycklig och sa
- Ja såklart jag vill, jag önskar jag kunde ge dig en Ralof beer. Helt plötsligt såg jag att jag hade två stycken Ralof beer i handen. Jag gav en till krabban och en till mig och vi började dricka
15 feb, 2014 00:44 |
|
Majis
Elev |
Den avsvimmade killen började röra sig och tryckte upp en trolldryck i käften på den andra killen som hade kommit. Båda två låg på marken och började typ hälsa på varandra, fast medvetslösa....
Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 15 feb, 2014 00:45 |
|
Glucken
Elev |
tar ölen klunkar i mig den tar manen på ryggen och "flyger" in i väggen
15 feb, 2014 00:46 |
|
superV
Elev |
Jag flög iväg med krabban. Men elak vägg vid namn Olle sa
- NEj här får du inte komma förbi Krabban tyckte det var en bra ide att attackera. Olle dog och blev ännu mer öl! Sen såg jag en sköldkrabba. Jag gav den samma dryck som jag hade gett krabban. Då blir nog sköldkrabban
15 feb, 2014 00:48 |
|
Glucken
Elev |
hoppar ut i korridoren tar av mig allt för utom kallingarna och tar byxorna på huvudet och springer i väg och skriker nananana kallingmanen
15 feb, 2014 00:51 |
|
superV
Elev |
Jag gick upp och såg en kioskvagn som leds av en gammal gumma vid namn Bigitta.
Jag tog godisvagnen och krockade in i den och gav gumman samma dryck. Bigita började dansa rysk dans och jag hänge på
15 feb, 2014 00:53 |
|
Glucken
Elev |
springer fram äter allt godis och tar kiosvangen och åker iväg
och skriker nananana kallingmanen 15 feb, 2014 00:55 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen