Rollspel för Snigelklubben
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspel för Snigelklubben
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kim Potter
Elev |
9 feb, 2014 11:04 |
|
Caty Delacour
Elev |
Ofelia reagerade knappt när planet lyfte, hon satt med näsan i en tjock bok, vilket hon nästan alltid gjorde. Det kändes lättare att läsa om saker andra gjorde än att göra saker själv. Efter ett tag skakade planet till och Ofelia tappade sin bok på golvet och kollade irriterat upp. " Tyvärr har vi åkt in i en luftvirvel, det är inget farligt och flygturen kommer snart fortsätta som normalt." Ofelia tog irriterat upp boken ock fortsatte läsa. Spoiler: Tryck här för att visa!
9 feb, 2014 11:21 |
|
Kim Potter
Elev |
9 feb, 2014 11:31 |
|
Caty Delacour
Elev |
9 feb, 2014 11:40 |
|
Kim Potter
Elev |
9 feb, 2014 11:49 |
|
Caty Delacour
Elev |
9 feb, 2014 12:08 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Caty Delacour: På ön, kommer det vara typ som alla fantasy böcker tillsammans, så det finns typ alver eller? Njaaah, tänkte att det mer skulle finnas 'onda' väsen... Demoner, vampyrer osv men om dem andra tycker att det ska finnas t.ex alver så ok.
9 feb, 2014 12:18 |
|
Caty Delacour
Elev |
Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Caty Delacour: På ön, kommer det vara typ som alla fantasy böcker tillsammans, så det finns typ alver eller? Njaaah, tänkte att det mer skulle finnas 'onda' väsen... Demoner, vampyrer osv men om dem andra tycker att det ska finnas t.ex alver så ok. Är det civilicerat eller?? Alltså typ byggnader större än grottor?
9 feb, 2014 12:24 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Caty Delacour: Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Caty Delacour: På ön, kommer det vara typ som alla fantasy böcker tillsammans, så det finns typ alver eller? Njaaah, tänkte att det mer skulle finnas 'onda' väsen... Demoner, vampyrer osv men om dem andra tycker att det ska finnas t.ex alver så ok. Är det civilicerat eller?? Alltså typ byggnader större än grottor? Nä, ingen elektricitet, inga hus -ingenting- förutom en liten, liten, liten förfallen by på tre hus.
9 feb, 2014 12:27 |
|
Caty Delacour
Elev |
Vad eller vilka bor där?
Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Caty Delacour: Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Caty Delacour: På ön, kommer det vara typ som alla fantasy böcker tillsammans, så det finns typ alver eller? Njaaah, tänkte att det mer skulle finnas 'onda' väsen... Demoner, vampyrer osv men om dem andra tycker att det ska finnas t.ex alver så ok. Är det civilicerat eller?? Alltså typ byggnader större än grottor? Nä, ingen elektricitet, inga hus -ingenting- förutom en liten, liten, liten förfallen by på tre hus.
9 feb, 2014 12:29 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen