the witches
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> the witches
|
Borttagen
|
Peter log han såg på klockan lärsren var 5 minuter sen han hoppades att de skulle få håltimme·
4 feb, 2014 19:42
|
|
Borttagen
|
Electra kom gående igen. Det sprakade om henne. Hon var arg.
" Fan mrs Looy är sjuk! vi har håltimme, sa hon surt
4 feb, 2014 19:47
|
|
Borttagen
|
Peter såg på henne något var annorlunda med Electra
4 feb, 2014 19:49
|
|
Borttagen
|
Electra tittade ilsket mot Peter.
" Vad glor du på?!, fräste hon.
Det blixtrade om hennes ögon.
4 feb, 2014 19:52
|
|
Borttagen
|
" inget " sa Peter skrämt han såg ner i golvet
" Lugna ner dig " sa Melisa och såg på Electra
4 feb, 2014 19:56
|
|
Borttagen
|
" Lugna ner dig själv, sa Electra
Hon gav melissa en stöt.
4 feb, 2014 19:57
|
|
Borttagen
|
Melissa kved till
" Det är du som behöver lugna ner dig " sa Melisa
4 feb, 2014 19:59
|
|
Borttagen
|
" låt mig vara!!, sa Electra varnande.
4 feb, 2014 20:01
|
|
Borttagen
|
Melisa sträckte fram handen mot Electra
4 feb, 2014 20:05
|
|
Borttagen
|
Electra gav henne en till, kraftigare stöt.
" Passa dig!, röt hon.
4 feb, 2014 20:09
|
Du får inte svara på den här tråden.