Vänskapstråden
Forum > Off Topic > Vänskapstråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Knizzlare
Elev |
24 apr, 2011 00:31 |
|
The Noble Lion
Elev |
24 apr, 2011 00:31 |
|
Knizzlare
Elev |
24 apr, 2011 00:32 |
|
The Noble Lion
Elev |
Jo men det brukar ju vara så att killarna ofta går tillsammans medans tjejerna sprider ut sig och gör grupper. Och det är väl oftast så att det är tjejerna som snackar skit bakom ryggen på varandra och inte killarna...
24 apr, 2011 00:36 |
|
Knizzlare
Elev |
24 apr, 2011 00:39 |
|
The Noble Lion
Elev |
Ja, jag har aldrig hört någon kille snacka skit om någon annan kille någon gång. Inte för att jag umgås så mycket med killarna i klassen, men ändå...
24 apr, 2011 00:42 |
|
Knizzlare
Elev |
24 apr, 2011 00:43 |
|
The Noble Lion
Elev |
24 apr, 2011 00:43 |
|
Knizzlare
Elev |
24 apr, 2011 00:44 |
|
The Noble Lion
Elev |
24 apr, 2011 00:45 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen