Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Ljudbok

Forum > Harry Potter > Ljudbok

1 2 3 4
Användare Inlägg
Lilli
Elev

Avatar


När jag var mindre lyssnade jag alltid på Harry Potter. På svenska. Så fort jag hör Krister Henrikssons röst påminns jag om det.

Det är så mysigt att lyssna på ljudböcker ♥

"Don't worry, you just as sane as I am." - Luna Lovegood

20 okt, 2012 09:22

Borttagen

Avatar


Det är jobbigt att han uttalar Hermione fel.

20 okt, 2012 18:01

Hedvig9812
Elev

Avatar


Jag har alla men inte HP 1 och HP 3 för dom finns inte typ

You say school, I say Hogwarts.

28 okt, 2012 15:29

Queen Boo
Elev

Avatar


Skrivet av Piggelin:
Han läser bra men hans utal på Hermione och GryffINdor är jobbigt
Jag håller med

jag är jättecoolig älska mig plz

28 okt, 2012 15:32

1 2 3 4

Forum > Harry Potter > Ljudbok

Du får inte svara på den här tråden.