Ljudbok
Forum > Harry Potter > Ljudbok
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lilli
Elev |
När jag var mindre lyssnade jag alltid på Harry Potter. På svenska. Så fort jag hör Krister Henrikssons röst påminns jag om det.
Det är så mysigt att lyssna på ljudböcker ♥ "Don't worry, you just as sane as I am." - Luna Lovegood 20 okt, 2012 09:22 |
|
Borttagen
|
Det är jobbigt att han uttalar Hermione fel.
20 okt, 2012 18:01 |
|
Hedvig9812
Elev |
Jag har alla men inte HP 1 och HP 3 för dom finns inte typ
You say school, I say Hogwarts. 28 okt, 2012 15:29 |
|
Queen Boo
Elev |
Skrivet av Piggelin: Jag håller medHan läser bra men hans utal på Hermione och GryffINdor är jobbigt jag är jättecoolig älska mig plz 28 okt, 2012 15:32 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen