PRS med amanda1104
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS med amanda1104
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
TildeW
Elev |
Jag suckar djupt.
"Nej, jag gillar dom inte!" Säger jag och lägger märket att flickan inte ser så glad ut. "Jag ska lämna er ensamna!" Säger jag och går.
11 jan, 2014 18:06 |
|
amanda1104
Elev |
Aily ler.
"Stanna du" säger hon lägger en hand på flickans axel. Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 11 jan, 2014 18:43 |
|
TildeW
Elev |
"Visst!" Säger jag och ler lite halvt.
"Jag heter Sam!" Säger pojken som hette Sam. "Det här är Aily!". "Naya!" Säger jag.
11 jan, 2014 18:48 |
|
amanda1104
Elev |
"Om du nu hatar karriäristerna så mycket, varför samarbetar du då med dom?" frågar Aily.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 12 jan, 2014 10:11 |
|
TildeW
Elev |
12 jan, 2014 10:19 |
|
amanda1104
Elev |
Aily ler när hon inser vad hon menar.
"Lycka till" mumlar hon tillbaka. Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 12 jan, 2014 15:51 |
|
TildeW
Elev |
Jag ler mot Aily.
"Tack! Finnick..Tror jag klarar mig då!" Säger jag. Jag tycker att Finnick är lite för ung för att vara en mentor. Han är 19.
12 jan, 2014 15:57 |
|
amanda1104
Elev |
"Han vet väll vad han gör" säger Aily.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 12 jan, 2014 16:13 |
|
TildeW
Elev |
12 jan, 2014 16:36 |
|
amanda1104
Elev |
Aily nickar. Han är verkligen söt.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 12 jan, 2014 17:33 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen