Hp roll
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Hp roll
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
- Det var inte direkt snällt. Sade jag och såg på Heavenly.
- Seriöst nu, grabben. Orka med ditt rätt och fel prat. Sade Ewan och skrattade. - Fast Heavenly hade rätt. Han skulle passa bra i flätor. Sade jag och log. 5 jan, 2014 00:38 |
|
TildeW
Elev |
5 jan, 2014 00:41 |
|
Borttagen
|
- Jag kommer ändå inte med. Sade jag.
- Nej, det tror jag inte. Sade Ewan självsäkert och log. - Vad ska vi göra nu, Noah? Frågade Ewan. - Jag vet inte. Sade jag. 5 jan, 2014 00:46 |
|
TildeW
Elev |
5 jan, 2014 09:39 |
|
Borttagen
|
- Vad är det för något? Frågade jag och såg på Heavenly.
5 jan, 2014 10:09 |
|
TildeW
Elev |
"Hogsmed? Det är som en liten by inte så långt här ifrån! Alla över 12 år får gå ditt på helgerna" sa jag och log.
5 jan, 2014 10:16 |
|
Borttagen
|
Jahaa.
- Men kom då Noah. Inte kan vi vara har inne i det här tråkiga slottet hela dagen! Sade Ewan ivrigt. - Okej då... Men gör ingenting dumt. Sade jag och log. Ewan fnös. 5 jan, 2014 10:19 |
|
TildeW
Elev |
Jag log och tog med dom till Hogsmed.
"Här har vi då Hogsmed, mina favoriter är godisbaronen, Zonkos och svinhuvudet" sa jag. "Men ni kan välja!"
5 jan, 2014 10:30 |
|
Borttagen
|
- I godisbaronen säljer man godis och i svinhuvudet säljer man svin va? Men jag har ingen aning om vad som finns på Zonkos. Sade Ewan och såg på Heavenly.
- Ewan, jag tror inte att man säljer svin. Sade jag och skrattade. 5 jan, 2014 10:45 |
|
TildeW
Elev |
"Du hade rätt på den första i alla fall. Svinhuvudet är en pub och Zonkos är en affär med skämtartiklar!" Sa jag. "Vi har ju spökade stugan med!".
5 jan, 2014 10:57 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen