{Prs} Horrokruxen & Chaemy
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > {Prs} Horrokruxen & Chaemy
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
" Ska bi ta på oss kapporna?" Sa jag.
31 dec, 2013 14:50 |
|
Chaemy
Elev |
31 dec, 2013 15:16 |
|
Borttagen
|
Jag letade fram min kappa och min uniform ur kofferten och trädde snabbt på mig det. Jag hade en riktig kappa, jag hade hört att man blev mobbad om man hade andrahandskappa
31 dec, 2013 15:35 |
|
Chaemy
Elev |
"Förresten" sa jag. "du har en bror va? Det var ju någon kille som följde med dig till den här kupén. Vilken årskurs går han i?"
31 dec, 2013 15:37 |
|
Borttagen
|
" Ja.. Det har jag, Peter. Han går ditt femte år tror jag " sa jag och fnissade lite. Jag hade glömt det av all spänning.
31 dec, 2013 17:03 |
|
Chaemy
Elev |
"Okej. Jag har inga syskon, det är faktiskt lite tråkigt att inte ha det."
Jag försökte locka ned Miwie så att jag kunde sätta in henne i buren igen, men det ville hon verkligen inte och flög runt och välte ned mina Bönor i alla smaker. "Men Miwiee!" stönade jag medan jag plockade upp alla bönor igen. "Kom nu!" Jag fick tag i Miwies ben och lyckades dra ned henne och tillsist sätta henne i buren igen. Där satt hon och surade.
31 dec, 2013 19:28 |
|
Borttagen
|
" Vi kanske kan bli blodssystrar?" Sa jag och log.
31 dec, 2013 19:29 |
|
Chaemy
Elev |
"Javisst" sa jag, även om jag inte förstod vad hon menade riktigt. Jag har hört talas om det tidigare, men jag har inte varit så intresserad eftersom att jag inte har haft någon riktig vän.
31 dec, 2013 19:32 |
|
Borttagen
|
" Vågar du?" Sa jag och log.
31 dec, 2013 19:33 |
|
Chaemy
Elev |
"Jag tror väl det, eller säg vad du menar, jag har hört massor av olika saker som det innebär i min förra klass tack!" sa jag och log tillbaka.
31 dec, 2013 19:35 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen