Nån som vill rolla?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Nån som vill rolla?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
" Men herregud! Bara för att du satt här fort så måste man väl ändå inte fråga om lov att få sätta sig ner!" Fräste Calle
17 dec, 2013 22:05 |
|
Borttagen
|
jag såg på Matthew
17 dec, 2013 22:37 |
|
KajsaRC2001
Elev |
(har lite wifi nu, men har 11 timmars tidsskillnad så jag skriver nog när ni sover.)
Jag hoppar på tåget precis innan det börjar åka och letar efter en kupé. Jag knackar på på wn kupe som är halvfull.
18 dec, 2013 02:51 |
|
Borttagen
|
Jag ryckte på axlarna.
" Calle är så " sa jag beklagande 18 dec, 2013 07:35 |
|
KajsaRC2001
Elev |
19 dec, 2013 16:58 |
|
Borttagen
|
" Vad?!" Morrade Calle.
" Du behöver inte knacka för att komma in " sa jag. 19 dec, 2013 17:53 |
|
Borttagen
|
jag suckade och himlade med ögonen åt killarna "kom in" sa jag vänligt
20 dec, 2013 18:34 |
|
KajsaRC2001
Elev |
Jag öppnade dörren och blängde på killarna. "Det kallas att vara trevlig. Något som ni borde lära er" sa jag och satte mig ned bredvid tjejen. Jag log mot henne.
20 dec, 2013 19:41 |
|
Borttagen
|
Calle ställde sig raskt upp.
" Vi tycker inte om att vara trevliga!" Morrade han. " Calle, lugna ner dig nu!" Sa jag och puttade ner honom på sätet igen 20 dec, 2013 20:47 |
|
KajsaRC2001
Elev |
21 dec, 2013 07:29 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen