Hungergames prs - rollspel.
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Hungergames prs - rollspel.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag tog en tugga av en bit bröd med sedan kände jag att jag inte var hungrig längre.
"Jag går." Sa jag och lämnade bordet. Jag gick in i min lägenhet. 1 jan, 2014 02:19 |
|
yerAwizardThea
Elev |
När jag såg att hon gick bestämde jag mig för att jag också borde gå.
*nästa morgon* (vänta är vi i tränings centret nu?)
1 jan, 2014 02:30 |
|
Borttagen
|
Visst!
- Jag gick först runt och tittade på allas konster. En flickas knivkastning var särskilt imponerande. Hon siktade på hjärtat på en docka på säkert 10 meter och träffade mitt i. Sedan gick hon bak några steg och gjorde om proceduren. Hon träffade varenda gång. 1 jan, 2014 13:23 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Jag stod helt still mitt i lokalen. Jag såg hur en kille snittade upp en docka på bara några sekunder, och jag undrade "hur kan någon överleva detta?"
2 jan, 2014 00:31 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen