Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Hogwarts nya elever - Rollspel

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Hogwarts nya elever - Rollspel

1 2 3 4 5
Användare Inlägg
Alviis
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Alviis:
Skrivet av Borttagen:
Här är mallen :3^^♥

Namn: Molly Lolia
Ålder: 11
Går i år: första klass
Personlighet/egenskaper: är oftas snäll mot alla, men om någon är retas med henne eller någon av hennes kompisar kan hon bli väldigt aggressiv. Hon är Mugglarfödd och därför älskar hon allt som hör till magi, så hon älskar sina läxor och hoppar alltid ur sängen på tanken på lektionerna. Ganska flummig också xD♥
Smart och jobbar flitigt på lektionerna.
Utseende: ljusbrunt, guldigt hår som Räckerna sig nästan ner till höfterna (oftas har hon det i en fläta annars utsläppt), är 165 cm lång, ganska blek och isblåa ögon.
Elevhem(man tar det man blev utvald till när man blev medlem på mugglis) : Hufflepuff Power ofc!♥
Svaghet: ???
Styrka: ???
Trollstav(man tar också den man köpt som passat på mugglis) :
Övrigt: Hon älskar att få nya vänner, spelar ingen roll från vilket elevhem, och hon gillar chokladgrodor onyttigt mycket ♥. Molly har med sig en ljusbrun katt med vita öron och tassar, som heter Lisa. xD ♥


OBS! Får jag köra sorteringen?

Typ bli sorterad eller?

Ja, jag tror att ni alla har redan gjort det? ♥ men, vilken ordning har vi Alva?:3


Först Lovisa Granger sen Fellrendión, jag, du och sen Liv_Weasley
Ja, du kan typ komma "lite sent".

Confidence isn't like your sunglasses on a sunny day. It's the sun that light up the morning and it's the stars that light up the night. So take care of your happiness 'cause that is the thing that lights up yourself. - Alva ^-^

10 dec, 2013 16:38

Borttagen

Avatar


Så Fellis är före mig, sedan är det Liv?♥
Så jag kan köra?:3♥

10 dec, 2013 16:41

Alviis
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Så Fellis är före mig, sedan är det Liv?♥
Så jag kan köra?:3♥


Jadå, men det är bara ordning om alla är i samma scene.

Confidence isn't like your sunglasses on a sunny day. It's the sun that light up the morning and it's the stars that light up the night. So take care of your happiness 'cause that is the thing that lights up yourself. - Alva ^-^

10 dec, 2013 17:00

Liv_Weasley
Elev

Avatar


Men gud hur kan jag glömma bevaka?? xD♥♥

10 dec, 2013 17:07

Alviis
Elev

Avatar


Skrivet av Liv_Weasley:
Men gud hur kan jag glömma bevaka?? xD♥♥


Heheh xD

Confidence isn't like your sunglasses on a sunny day. It's the sun that light up the morning and it's the stars that light up the night. So take care of your happiness 'cause that is the thing that lights up yourself. - Alva ^-^

10 dec, 2013 17:21

Liv_Weasley
Elev

Avatar


Skrivet av Alviis:
Skrivet av Liv_Weasley:
Men gud hur kan jag glömma bevaka?? xD♥♥


Heheh xD


Vad har jag missat?

10 dec, 2013 17:26

Alviis
Elev

Avatar


I'M SO SORRY:
Detta rollspel blev lite rörigt tycker jag xD För mig blev allt rörigt iaf, hahah! Så stänger tyvärr ner det här rollspelet.

Ledsen, men tur att vi inte börjat långt in så ni blir jätte ledsna.(om ni ens blir ledsna xd)

Confidence isn't like your sunglasses on a sunny day. It's the sun that light up the morning and it's the stars that light up the night. So take care of your happiness 'cause that is the thing that lights up yourself. - Alva ^-^

10 dec, 2013 17:29

Borttagen

Avatar


Nooooo Alva!!!! ♥ Tråkigt...</3

10 dec, 2013 18:00

Fellrendión
Elev

Avatar


Skrivet av Alviis:
I'M SO SORRY:
Detta rollspel blev lite rörigt tycker jag xD För mig blev allt rörigt iaf, hahah! Så stänger tyvärr ner det här rollspelet.

Ledsen, men tur att vi inte börjat långt in så ni blir jätte ledsna.(om ni ens blir ledsna xd)

Nej, kan vi inte bara starta om det helt från början?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

10 dec, 2013 18:38

Liv_Weasley
Elev

Avatar


NÄJ!!! </3
Kan du inte starta ett nytt?♥

10 dec, 2013 19:30

1 2 3 4 5

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Hogwarts nya elever - Rollspel

Du får inte svara på den här tråden.