Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Öppet roll om Divirgent!

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Öppet roll om Divirgent!

1 2 3 4
Användare Inlägg
Isabelle Granger
Elev

Avatar


(JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG!!)

Jag vaknar av en stråle morgonljus. Jag sätter mig upp och gäspar. Sedan kommer jag ihåg. Det är test dagen idag.

10 dec, 2013 15:27

Borttagen

Avatar


Då kör jag nu då.
----------------------------------------

Jag stog på ett av taken och kände vinden slita i mitt hår. Jag hade vaknat och kunde inte somna om. Men jag borde inte vara nervös.
Testen behöver inte påverka våra val.
Jag skulle välja De tappra. Jag hade tränat hela livet. Men tänk om jag inte fick De tappra på testet? Tänk om jag blev... Fridfull? Blä!! Nej, jag skulle inte få det. Jag skulle få resultatet De tappra, men jag var ändå nervös.
"Nervös? Eller vad gör du annars här uppe?" Jag hoppade till av rösten och suckade sen. Four. Den enda personen som kan, eller har lyckats med att smyga sig på mig.
"Nej." Man hörde att jag ljög.
"Säkert." Jag kunde nästan höra honom himla med ögonen.
"Okej. Jagar nervös. Nöjd?"
"Jag bryr mig inte vilken falang du än väljer, jag hälsar på dig ändå. Du vet det va?" Sa han och tog min hand. Medans han pratade hade han kommit och ställt sig brevid mig.
"Jag vet."

------
AlexZz, Zandra00 eller Ida2001 kan köra nu

10 dec, 2013 21:09

AlexZz
Elev

Avatar


(But I'm not sure what to write! D': )

.https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.imgur.com%2F54ffmJa.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.imgur.com%2FXP6PXDm.gif.

12 dec, 2013 22:35

Borttagen

Avatar


Skrivet av AlexZz:
(But I'm not sure what to write! D': )

Skriv att du vaknar? Det är lämplighetstestet den här dagen så du kanske är nervös?? Du behöver inte skriva så mycket

13 dec, 2013 10:45

1 2 3 4

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Öppet roll om Divirgent!

Du får inte svara på den här tråden.