Quidditchträning i Piteå
Forum > Off Topic > Quidditchträning i Piteå
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag veeeet :3 Men jag vågar ju knappt prata med dig haha :c
17 dec, 2013 07:42 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag veeeet :3 Men jag vågar ju knappt prata med dig haha :c SÅÅ läskig är jag inte D: Hej 17 dec, 2013 08:03 |
|
Ginnea
Elev |
Jag kommer gärna!!
17 dec, 2013 08:24 |
|
Luna Chang
Elev |
Då har jag några frågor igen xD
1. Vad ska man ha på sig egentligen? 2. Har du någon i åtanke? Morgon? Eftermiddag? Sen så var det jag som övertalade Linnea också! (Ginnea alltså^^) Hej 17 dec, 2013 08:26 |
|
Borttagen
|
Ginnea, är det du som är kompisen Luna Chang pratade om, eller ska jag räkna in dig som en helt "ny person"?
Vanliga idrottskläder Jag tänkte ungefär 12-16, då kan man ändå få sovmorgon 17 dec, 2013 11:09 |
|
Luna Chang
Elev |
^
Vi kan räkna henne son kompisen! Okej! Låter bra^^ Hej 17 dec, 2013 12:07 |
|
RemusLupin_TedLupin
Elev |
Jag kanske skulle kunna få med mig en(Dock harry potter-hatande) vän. Men ja... Hon har inte ens sätt filmerna, så hon lär inte fatta något
Annars kommer jag nog inte. … Sade Ron och gick in i väggen 17 dec, 2013 14:59 |
|
Borttagen
|
Clara kommer, har inte hunnit prata med Madde eftersom att hon är sjuk :c
17 dec, 2013 16:08
Detta inlägg ändrades senast 2013-12-17 kl. 20:05
|
|
Ginnea
Elev |
Ja jag är Luna changs kompis
17 dec, 2013 17:08 |
|
Borttagen
|
Jag funderar på om vi inte måste flytta fram hela arrangemanget till sportlovet (någon helg innan dess kommer jag inte att ha tid), det har dykt upp så sjukt många grejer för mig att göra det här lovet, och förberedelserna blev betydligt mer än vad jag hade trott (med hyran av hallen, bygge av målringar som jag fortfarande inte har hunnit planera osv.). Känner mig lite elak men vet inte riktigt hur jag ska hinna (plus att det krånglade till sig så mycket med hyran av idrottshallen nu att jag inte har någon aning om hur jag ska lösa det). Vad tror ni? :c
28 dec, 2013 16:27 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen