Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Quidditchträning i Piteå

Forum > Off Topic > Quidditchträning i Piteå

1 2 3 4 5 6
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Luna Chang:
sanna1324567
Du vet väl att du är skyldig mig en kram fortfarande?
Jag veeeet :3 Men jag vågar ju knappt prata med dig haha :c

17 dec, 2013 07:42

Luna Chang
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Luna Chang:
sanna1324567
Du vet väl att du är skyldig mig en kram fortfarande?
Jag veeeet :3 Men jag vågar ju knappt prata med dig haha :c

SÅÅ läskig är jag inte D:

Hej

17 dec, 2013 08:03

Ginnea
Elev

Avatar


Jag kommer gärna!!

17 dec, 2013 08:24

Luna Chang
Elev

Avatar


Då har jag några frågor igen xD

1. Vad ska man ha på sig egentligen?

2. Har du någon i åtanke? Morgon? Eftermiddag?

Sen så var det jag som övertalade Linnea också! (Ginnea alltså^^)

Hej

17 dec, 2013 08:26

Borttagen

Avatar


Ginnea, är det du som är kompisen Luna Chang pratade om, eller ska jag räkna in dig som en helt "ny person"?

Vanliga idrottskläder Jag är inte säker på om det finns några västar eller liknande där nere så det är nog smart att ta med en svart och en färgad tröja så man kan dela upp lagen på det sättet.

Jag tänkte ungefär 12-16, då kan man ändå få sovmorgon

17 dec, 2013 11:09

Luna Chang
Elev

Avatar


^
Vi kan räkna henne son kompisen!

Okej!

Låter bra^^

Hej

17 dec, 2013 12:07

RemusLupin_TedLupin
Elev

Avatar


Jag kanske skulle kunna få med mig en(Dock harry potter-hatande) vän. Men ja... Hon har inte ens sätt filmerna, så hon lär inte fatta något

Annars kommer jag nog inte.

… Sade Ron och gick in i väggen

17 dec, 2013 14:59

Borttagen

Avatar


Clara kommer, har inte hunnit prata med Madde eftersom att hon är sjuk :c

17 dec, 2013 16:08

Detta inlägg ändrades senast 2013-12-17 kl. 20:05
Antal ändringar: 1

Ginnea
Elev

Avatar


Ja jag är Luna changs kompis

17 dec, 2013 17:08

Borttagen

Avatar


Jag funderar på om vi inte måste flytta fram hela arrangemanget till sportlovet (någon helg innan dess kommer jag inte att ha tid), det har dykt upp så sjukt många grejer för mig att göra det här lovet, och förberedelserna blev betydligt mer än vad jag hade trott (med hyran av hallen, bygge av målringar som jag fortfarande inte har hunnit planera osv.). Känner mig lite elak men vet inte riktigt hur jag ska hinna (plus att det krånglade till sig så mycket med hyran av idrottshallen nu att jag inte har någon aning om hur jag ska lösa det). Vad tror ni? :c

28 dec, 2013 16:27

1 2 3 4 5 6

Forum > Off Topic > Quidditchträning i Piteå

Du får inte svara på den här tråden.