Huset anubis hemlighet (prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Huset anubis hemlighet (prs)
|
Borttagen
|
"Jag hade sovmorgon. Men nu måste jag sticka. Herrå." muttrade Colin och åkte till skolan.
7 dec, 2013 20:28
|
|
Borttagen
|
Alice satte sig på sin plats igen läraren log mot eleverna
" nu får ni fortsätta på era egna arbeten " sa läraren
7 dec, 2013 20:29
|
|
Borttagen
|
Colin hoppade av skateboarden och gick mot skolan. Han öppnade dörren till sitt klassrum.
7 dec, 2013 20:30
|
|
Borttagen
|
Alice fortsatte skriva hon log och tänkte på kvällen som väntade det skulle bli den bästa kvällen på länge
7 dec, 2013 20:33
|
|
Borttagen
|
Colin öppnade dörren till klassrummet. Han visste att han var försenad men brydde sig inte.
7 dec, 2013 20:34
|
|
Borttagen
|
(vilken linje går colin)
Alice skrev lite hon såg på klockan
7 dec, 2013 20:40
|
|
Borttagen
|
(En Musik linje)
Colin trummade på sin bänk och tittade ut genom fönstret.
7 dec, 2013 20:43
|
|
Borttagen
|
(Ok)
Alice märkte att det var rast hon sparade och pakade ihop sin dator och gick till cafeterian. hon såg mot glasskåpet hon såg bilder på huset anubis.
7 dec, 2013 20:50
|
|
Borttagen
|
Colin gick snabbt ut ur klassrummet. Det var någon som tog tag i hans arm.
"Tjena." sa en ut av hans kompisar.
7 dec, 2013 20:51
|
|
Borttagen
|
Alice studerade bilderna noga hon såg en bild på en flicka i svart flätat hår. Flickan log mot henne Alice studerade henne
7 dec, 2013 20:52
|
Du får inte svara på den här tråden.