PRS mellan luna_rav och Horrokruxen
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> PRS mellan luna_rav och Horrokruxen
|
Borttagen
|
" Men man måste ju skälla ut dom när dom skriker ut mitt namn över hela sjukhuset!" Sa jag och fnittrade
15 jan, 2014 21:21
|
|
Borttagen
|
"Jag tror inte att dom hörde dig." sa jag och nickade mot högtalarna och fortsatte att flina.
15 jan, 2014 21:23
|
|
Borttagen
|
" Nej, men jag måste väl gå då.. Vi syns väl igen.." Sa jag och gick stelt med raka ben och armarna bakom ryggen iväg.
" Jaha, var det någon som ville mig något?" Sa jag kaxigt.
" Nathalie, förlåt mig!" Sa pappa och lyfte upp mig.
15 jan, 2014 21:26
|
|
Borttagen
|
Jag nickade sakta och började gå mot utgången i sjukhuset.
"Hey, du killen!" ropade någon efter mig och sprang mot mig.
"Vad vill du?" frågade jag och tittade på honom. Han var en ut av läkarna.
"Ska inte du stanna hos din mamma?" frågade han och la armarna i kors.
"Hur vet du vem min mamma är?" frågade jag och höjde på ögonbrynen.
"Jag håller koll på sånt, okej." muttrade han. "Gå tillbaks." sa han och pekade mot hållet där jag kommit ifrån.
"Okej, mamma." mumlade jag och gick förbi honom.
"Jag är en man!" sa han argt. Jag flinade bak mot honom.
"Bete dig som en då." sa jag och fortsatte att gå med händerna nerkörda i fickorna.
15 jan, 2014 21:30
|
|
Borttagen
|
" Men lägg av " sa jag surt och slet mig ur hans grepp.
" Förlåt, jag ska aldrig göra så igen.." Sa pappa.
" Jaja, så har du sagt varje gång " sa jag tyst.
" Jag är din pappa, jag ska inte göra så.." Sa han
" BETE DIG SOM EN DÅ, DET VAR MEST IRMELIES FEL MEN INGEN GILLAR MIG, DET VET JAG!" Skrek jag och sprang ut
15 jan, 2014 21:54
|
|
Borttagen
|
Jag visslade igen och stannade när jag såg hur tjejen jag sett tidigare sprang ut ur en ut av salarna.
"Har du kul?" frågade jag och la händerna i fickorna.
15 jan, 2014 22:03
|
|
Borttagen
|
" Kul!?" Skrek jag och rusade förbi, jag rusade iväg från sjukhuset. Ingen förstod mig, alla verkade bara skita i mig.
15 jan, 2014 22:12
|
|
Borttagen
|
Jag höjde på ögonbrynen och tittade efter henne.
"Jahapp där stack hon." muttrade jag.
"You don't say" sa Alex som precis kommit ut från salen.
16 jan, 2014 15:07
|
|
Borttagen
|
(Haha, dina karaktärer är så roliga!)
" Vart sprang hon?!" flåsade min pappa som hade försökt at rusa efter, han stannade framför pojkarna och såg orolig och frågande ut.
16 jan, 2014 16:18
|
|
Borttagen
|
(Haha, tack! :3 )
"Hon sprang ut." sa jag och pekade mot utgången av sjukhuset. "Var det din dotter?" frågade jag och höjde på ögonbrynen. "Hon verkar rätt less på er."
16 jan, 2014 16:31
|
Du får inte svara på den här tråden.