Inte rädd
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
baramin
Elev |
Jag är inte rädd för Mårran längre. Superstolt.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 28 nov, 2011 20:02 |
|
Luna 1
Elev |
28 nov, 2011 20:05 |
|
Celebikai
Elev |
Jag är inte rädd för att få dåliga betyg, ig i allt, inte komma in på gymnasiet eller nåt.
Fast det betyder inte direkt att jag struntar i skolan, fyi. ![]()
28 nov, 2011 20:14 |
|
scarhead
Lärare |
28 nov, 2011 20:16 |
|
Borttagen
|
Jag är definitivt inte rädd för att uttrycka mina tankar och åsikter, nejnej. Helt sjukt, älskar att argumentera angående olika saker.
28 nov, 2011 20:19 |
|
Ida S
Lärare |
Jag är inte rädd för mörker, eller att gå ensam i mörkret längs en ödslig väg sent på kvällen...
det fixar jag utan större bekymmer. Inte heller tycker jag att det är några problem att cykla/köra moped ensam mitt i natten. "we live together, and harry does all the cooking." 28 nov, 2011 20:33 |
|
Amandan
Elev |
Jag är inte rädd för att jag ska inträffas av sjukdomar.
Jag är inte rädd för att sjunga eller spela instrument på scenen. Jag är inte rädd för mörker. Jag är inte rädd för skogar. finns massa mer. tål inte spindlar, typ det enda. Min tumblr!
28 nov, 2011 20:38 |
|
Borttagen
|
Jag säger att jag är rädd för mörker men det är jag inte.
sanningen är att jag är rädd att gå & lägga mig när jag är den sista som ska sova + det är mörk FÖR ATT jag är försvarslös i sömnen om något skulle hända. Annars när jag är vaken då är det jag inte det. Men är inte lika rädd för att sova längre ; ) 28 nov, 2011 21:28 |
|
joel9324
Elev |
Skrivet av Pottergeek: Det här var svårt. Jag försöker tänka på saker som jag inte är rädd för, men när jag tänker på det är jag nästan rädd för allt! :O Spindlar, fåglar, kanten på perrongerna på T-Centralen, m.m. Hissar är nog det enda jag inte är rädd för! This, allting .
28 nov, 2011 21:30 |
|
Borttagen
|
Jag är inte rädd för att hålla föredrag/uppträda på en scen.
Jag är inte rädd för att göra bort mig. Jag är inte rädd för höjder. Jag är inte rädd för spindlar. 28 nov, 2011 21:31 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen