PRS mellan Jacko och TildeW
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS mellan Jacko och TildeW
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
TildeW
Elev |
1 dec, 2013 10:43 |
|
Jacko
Elev |
1 dec, 2013 10:44 |
|
TildeW
Elev |
1 dec, 2013 10:44 |
|
Jacko
Elev |
1 dec, 2013 10:45 |
|
TildeW
Elev |
1 dec, 2013 10:46 |
|
Jacko
Elev |
1 dec, 2013 10:51 |
|
TildeW
Elev |
1 dec, 2013 10:52 |
|
Jacko
Elev |
Skrivet av TildeW: "Jag är så operfekt som man kan bli, jag har i gen erfarenhet häller" sa jag och sate mig. ''Enligt David när han kom och sa adjö och tack så var du ju en fasa för alla i spelet'' sa jag.
1 dec, 2013 10:57 |
|
TildeW
Elev |
1 dec, 2013 10:58 |
|
Jacko
Elev |
1 dec, 2013 10:59 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen